[verwijderd]
Ik werd net moedertje genoemd. Daar vind ik wat van. Vadertje...
Ik werd net moedertje genoemd. Daar vind ik wat van. Vadertje...
[verwijderd] ohw vreselijk! Pas zei een collega van Mn man waar ik bij stond, ach wat leuk dat je vrouwtje ook mee is. Ook zoiets zeg
iMoeder een like voor het goede nieuws, wat fijn voor je!
Verder heel herkenbaar. Er gebeurd ook altijd wel weer wat dan bij mij. Probeer te genieten van dit goede nieuws. Hopelijk is het je gewoon eens gegund zonder dat er een tegenslag tegenover staat.
Hopsatee nee! Ik heb dan altijd zin om mijn vuistjes tussen zo'n mannetje zijn oogjes te planten.
Vulpen Ja! Daar kan ik dus oprecht mega pissig van worden.
zelfde collega zei tegen mijn man toen ze rond 13 uur vlakbij hun werk naar een supermarkt gingen waar het (lunch tijd) erg druk was en dus een lange rij stond: ik snap dat niet he? Al die vrouwen zitten de hele dag thuis en dan gaan ze NU boodschappen doen. Dat doe je dan toch rond 15?
Mijn man dacht eerst dat hij een grapje maakte maar was bloedserieus. Toen mijn man uitlegde dat die vrouwen waarschijnlijk ook gewoon lunchpauze hadden vond hij dat maar raar.
Sneeuwvlok ja, we zijn net terug uit Bretagne. We hebben de zaken sinds een jaar of 3/4 weer wat op de rit en zelfs wat reserves kunnen opbouwen en daardoor kunnen we weer weg. We hebben vorig jaar een tent gekocht en daar ben ik heel blij mee. De kosten voor een standplaats (zeker vroeg in juli) zijn heel veel lager dan een huisje, dus dat hebben we er na 2 jaar al uit.
als jullie niet anoniem jullie zorgen gedeeld hebben mogen ze het contact persoon laten weten wie er gemeld heeft helaas.
maar je zou ze nog kunnen mailen met dat je dat niet wilt dan mogen ze het namelijk niet
in elk geval een zorgmelding doe je niet voor niets en je kunt er niets fout mee doen. Het komt meestal uit een goed hart.
hier ook ruzie gehad doordat we anoniem gemeld hebben maar hadden aangeven dat als het echt niet anders kon ze het mochten zeggen van wie het af kwam en dat is gebeurd. Gelukkig uitgepraat
daarna op de ic nogmaals ruzie gehad omdat wij zorgen met artsen geuit hadden ook dit weer uitgepraat uiteindelijk.
hier ging het om familie die zorgmijder is en daardoor ook bijna overleden is omdat ze onze zorgen niet zag en tegen artsen mooi weer speelde
Ysabella Jeetje, zou je graag willen helpen.
Hopelijk gaat het ziekenhuis dan op een juiste manier met de gegevens om.
Snoeki fijn dat jullie het tot 2 keer toe hebben kunnen uitpraten, dat lijkt mij een enorme opluchting! Hier zal dat alleen niet het geval zijn.
De zorgmelding doen wij inderdaad niet voor niets helaas. Ik heb er al 2 dagen hoofdpijn van.
[verwijderd] lief van je! Ja dat hopen wij ook, mijn man staat er 100% achter en neemt de consequenties voor lief. Ik denk dat ik de gene ben die dit het lastigste vind omdat ik de gene was die het opviel en daardoor heb ik het balletje laten rollen richting mijn man. Ik ben gewoon zo ontzettend moe van de personen die dit veroorzaken.
Welke idioot maakt de strips en vorm van de hoesttabletten en de oxazepam precies hetzelfde? Geen wonder dat ik zo moe was vandaag