[verwijderd] ohh nee hoor hier net zo!
De biechtstoel π
Hopsatee ik kan dan weer stressen van een rommelig vies huis. Maar opruimen en schoonmaken ho maar. Ja een keer in de zoveel tijd, en dan iedereen in huis beschuldigen van vieslapperij. Als een dolle door het huis en iedereen moet dan verplicht meedoen en ze moeten beloven voortaan op te ruimen. Ik beloof mijzelf dat ik alles bij hou en op tijd schoonmaak. Dat gebeurd nooit dus wordt alles weer rommelig en vies tot de volgende uitbraak!
Dat ik morgen voor een uitstrijkje moet en hem stiekem toch wel een beetje knijp voor de uitslag. Terwijl je morgen helemaal niks hoort
[verwijderd] O maar mijn man wast ook (meestal) de ramen.
Niks geks aan dus. Of... wij zijn allebei gek haha
[verwijderd]
Torretjeee dit had ik precies zo kunnen typen
Weer een gekke biecht denk ik. Ik heb nog nooit een sex toy gekocht en gebruikt.
Door topic wil ik het wel proberen MAAR MAAR MAAAAAARRR stel dat het pakketje bij de buren wordt geleverd!???
#mijnbiechtenzijnreal!!!!!
[verwijderd]
Dochter was wakker geworden en aardig overstuur dus ben met haar in ons bed gaan zitten. Ze is nu weer rustig en kan in haar eigen bed maar Ze ligt zo lekker bij me dat ik nog even blijf zitten.
[verwijderd]
Ik ben weer volledig gerust gesteld over mijn schoonmaakkwaliteiten (of gebrek daaraan) en dat ik toch best normaal ben of in ieder geval niet heel
afwijkend ben .
Hopsatee ik heb het wel met opruimen (overal troepjes om mij heen leidt vreselijk af) en een stofzuig en dweiltic. Witte vloer helpt ook niet mee en heb het alleen in de woonkamer. Want dan zie ik het . Boven boeit mij weer niet en vind ik 1x in de twee weken wel voldoende. Alleen ik verbied het mijzelf om eraan toe te geven. Als ik mij daaraan toegeef dan loop ik dagelijks te stofzuigen en dweilen en wordt het alleen maar erger. Zodra ik merk dat ik dwangmatig wordt, betekent het voor mij dat ik juist teveel hooi op mijn vork neem en een stapje terug moet nemen. Juist meer rust en ontspanning pakken ipv de grip proberen te houden door mijn omgeving onder controle te houden. Het enige wat ik ermee bereik op de lange termijn is meer stress en onrust.
[verwijderd]
Robije en daardoor weet je juist dat het iets spannends is . Geen afzender en discrete verpakking heeft bij mij direct de associatie met sekspakketjes. Ze kunnen er beter opzetten dat het vaatdoeken zijn ofzo. Valt minder op
Hopsatee heb ik ook....Ik probeer mij er minder druk om te maken en mijn man zegt ook wat maakt het uit....maar toch kan ik bv niet tegen een rommelige vieze keuken. Ik heb al zoveel chaos in mijn hoofd, dat kan er gewoon niet bij. Het is bij mij dus meer dat het mij rust geeft. Lijkt mij heerlijk als je gewoon op de bank in de troep kan zitten relaxen zoals mijn man.
Sevenof9 maar als je het elke dag bijhoud ben je echt max een uurtje ander half uur bezig. Althans ik. Ik heb tijd zat om βleukeβ dingen te doen. Alleen niet tussen 08.00 en 9.30 in de ochtend. En misschien vinden anderen dat veel, maar ik ben natuurlijk elke dag thuis dus alles word hier ook gewoon viezer dan wanneer je elke dag werkt en de kinderen op school zitten.
Ysabella Ik vind een uur per dag echt heel veel, ik werk al 4x9 uur exclusief reistijd. En dan bestaat mijn vrije dag uit uitrusten, huishouden, boodschappen, vrijwilligerswerk. Avonden op doordeweekse dagen ook vaak sport, moestuin, vergadering en dan heb ik nog hobby's en mijn eigen bedrijfje waar ik iets mee wil. Ik ben blij als ik mijn vriend nog spreek en als we gewoon even samen kunnen ontspannen.
[verwijderd] haha ja daar moest ik net ook aan denken
Sevenof9 jullie zijn toch met zijn tweeΓ«n? Ik neem aan dat je het huishouden dan verdeeld. Ik vind werken altijd een beetje een makkelijk excuus, mijn moeder werkte minimaal 5 dagen per week en had het huishouden tip top in orde zonder schoonmaakster en deed genoeg leuke dingen.
Ik ben trouwens ook de hele dag druk bezig met mijn kind, ik zorg 24/7 voor iedereen in mijn huishouden, ik zit niet rustig op de bank te niksen en mijn man werkt 6 dagen per week onregelmatig wij zien elkaar dus bijna nooit. Maar sommige dingen moeten gewoon gedaan worden, uit hygiΓ«nisch oogpunt. (badkamer, toiletten, keuken)