Pfffff ik ben bijna emo onder het verlies van de dames op het WK ๐Ÿ™ˆ Terwijl ze gewoon ZILVER hebben gewonnen! Wat super vet goed is!

• [verwijderd]

Ik heb heel de wedstrijd niet gezien, maar 2 keer langs de tv gelopen. Beide keren werd er gescoord vrijwel meteen nadat ik dat deed. Ik ben bijgelovig genoeg om mijn excuses aan te bieden, dus bij deze: sorry ๐Ÿ™ˆ

Miek89 erg hรจ!!

Ik had het ook zoooo vet gevonden als ze het heren voetbal eens een flink poepie hadden laten ruiken ๐Ÿ˜‚

Niet echt een biecht, wel stom. Ik heb het (opvouwbare) kattenreismandje ergens neergelegd, op een vermoed ik toen logische plek, maar heb gewoon geen idee waar. Morgen afspraak met da die ik dus moet afzeggen โ˜บ๏ธ๐Ÿ™ˆ

Tantetil Nooit echt over nagedacht, dacht misschien speciale stoffen ofzo, geen bont hoor๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚. Maar ben 38 en was mn eigen kleding al sinds 21 ofzo, had het wel moeten weten haha.

Ik ben weer heel ongeduldig op mp๐Ÿ˜ฎ

• [verwijderd]

Ik vraag mij weleens af of ik bij jullie de indruk wek een rans-aap te zijn met mijn schimmelige voegen en 2 weken doen met beddengoed. Of heel lui, omdat ik mijn man de ramen laat wassen of de was laat doen op vakantie? Mijn biecht is dat ik mij soms nogal afwijkend voel als ik topics lees over wassen, handdoekengebruik en bedden verschonen. Ik dacht altijd dat ik hier heel gemiddeld in was ๐Ÿ˜ฌ.

[verwijderd] Ik doe ook 2 weken met beddengoed hoor! En de ramen heb ik hier nog nooit gewassen, voor buiten hebben we glazenwassers๐Ÿ‘๐Ÿผ Je moet jezelf gewoon milieubewust noemen๐Ÿ˜Ž

[verwijderd] neh, ik mis ook een schoonmaak gen. En ik praat ook niet zo mee over schoonmaken enzo, valt ook weinig te vertellen ๐Ÿ˜ฌ

[verwijderd]
          Ik voel me ook vaak afwijkend hoor en daarom reageer ik dan maar niet.
          Schoonmaken is niet mijn ding, maar ik vind het ook gewoon onhandig schoonmaken met kinderen in de buurt.