[verwijderd] Ja haha zonder hulp red je dat soort dingen niet. Tenminste niet met alles eromheen. Dus ik betaal haar met liefde. Al ben ik heel gestructureerd en schoon van mezelf, schoonmaakster maakt er altijd grapjes over. Maar het geeft wel verlichting dat ik niet de badkamer enzo grondig hoef te doen, ramen zemen doe ik zelden (binnen doet de hulp, buiten de glazenwasser) en ze doet ook keukenkastjes etc. Al heb ik soms van die schoonmaak aanvallen en dan doe ik zelf de koelkast, mijn man pasgeleden de afzuigkap, onlangs zoโn stomer geleend en alle stoffen gedaan.. dagelijkse dingen. Dus we doen wel zaken maar ze is mijn rots in huis. Ja wel balen dat ze niet kwam nu korte tijd 2 keer maar daarvoor 5 jaar 1 of 2 keer dus ik heb an sich geen klagen hoor.
Maar gordijnen alleen als ik zwanger ben hoor. Ik moet altijd denken aan die forum topics van vrouwen die elke 4 weken hun gordijnen wassen. Vergeleken met hen is het echt vies bij mij denk ik. Wie zijn die mensen. Elke 4 weken je gordijnen wassen