- Bijgewerkt
[verwijderd] Ik heb van Jhag verschillende samples gekocht op Notino. Lady vengeance en Mmm vind ik ook wel lekker maar niet echt wauw. Vengeance extreme en romantina vond ik niks. Vanilla vibes ruikt op m’n huid echt heel lekker, vind ik dan tenminste. Dus die ga ik zeker halen voor de zomer.
Dat luchtje van Hermes staat bij mij ook nog op n lijstje inderdaad. En van Maison Margiela staat By The Fireplace erop, maar niet voor de zomer.
Waar haal jij proefjes van wat meer niche (hoeft niet perse duur maar geen black opium zeg maar) luchtjes / merken? Ik wil het vaak toch wel een paar keer dragen voor ik echt weet of het iets is. Op m’n huid ruikt het vaak toch best anders als op n kaartje, en meestal probeer ik het meerdere dagen. Bijv van Etat Libre d’Oranje zou ik Putin de Palace en You or Someone Like You willen proberen. Maar die hebben voor zover ik kan vinden geen samples. En geen idee waar die verkocht worden in een winkel.
Ik wist trouwens niet dat je lid kon zijn van fragantica. Wat is het voordeel daarvan?