Ik had net mijn maandelijkse telefoontje met de arbeidsdeskundige van mijn verzekering. Gelukkig duren de gesprekken maar 5 minuten, want die man roept toch een hoop onzin!
Ik vertelde dat ik een neuropsychologisch onderzoek had gehad. Waarop hij zei, dat het niet om de gevolgen ging. Ik vroeg wat hij bedoelde. Zegt dat we ons moeten focussen op de oorzaak π€¨.
Geen idee hoe hij dit voor zich ziet, maar ik denk dat het uitvinden van een tijdmachine om te voorkomen dat ik een infarct krijg, vrij omslachtig is. Of hij moet andere briljante manieren kennen om dood hersenweefsel te herstellen. De gevolgen bij een herseninfarct zijn toch best relevant. Deze wil je juist trainen/ compenseren. Ik weet niet wat hij denkt dat ik doe tijdens revalidatie?!?
Toen hij ook nog eens begon over het feit dat hij ook weleens wat vergat of weleens niet uit zijn woorden komt (dat schijnt iedereen me de laatste weken te willen vertellen en ik snap het nut daar niet van π) was ik er al wel weer klaar mee. Keur mij voor de komende maand gewoon weer af voor 100% af en schrijf je verslagje. Toedeloe.