Vulpen Ben je dan wel 'bij' als je die schokken hebt? Normaal gesproken dan hè. Of val je echt even weg?
Ik ben met de schokken gewoon bij. Normaal vliegt mijn arm of been een keer in de lucht. Soms 2x en soms een paar keer achter elkaar en dan is het alweer klaar.
Ik was nu trouwens ook volledig bij bewustzijn volgens de cardioloog, want ik schijn heel vaak shit te hebben geroepen 🙈. Ik heb er zelf nauwelijks actieve herinneringen aan. Wel wat flarden, waarvan ik niet weet of dit nog op de ok was bij het wakker maken of pas later op de uitslaapkamer. Op de uitslaapkamer schijn ik het een uur later in mindere mate weer gehad te hebben en naar mijn idee herinner ik mij dat wel of ik haal herinneringen door elkaar.
Ik kan mij nog herinneren dat er iemand bovenop mij zat op mijn lies te drukken en dat er iemand ook heel lief en geruststellend tegen mij praatte met allerlei schreeuwende mensen eromheen. Ik vond dat heel verwarrend. Iemand zei ook dat ik epilepsie had en volgens mij heb ik nog geroepen dat het gewoon spasmes waren. Het is een soort droom waarvan je niet weet of het nu helemaal klopt. Ik vind het wel wat traumatisch als ik er nu aan terug denk.
Ik het verslag staat nu mogelijke focale epilepsie met myoclonische en clonische aanvallen.