Ysabella ik begin mij daar steeds meer aan te irriteren. Alsof ze mij proberen gerust te stellen dat zij het ook weleens hebben?!? Of dat meer in de trant is van stel je niet aan dat hebben we allemaal weleens?!? Geen idee wat dat is. Alsof ik dat vroeger zelf ook niet had en ik zelf niet verschil zou kunnen merken tussen nu en vroeger.
Ik had vorige week met een vriendin ook zo leuke discussie. We hadden het over overprikkeling. Daar had zij ook last van sinds de lockdown. Dat kan natuurlijk, totdat zij ging beweren dat het bij mij ook daardoor kwam. Ik heb er 3x proberen uit te leggen dat dit iets anders was. Waarop zij maar bleef beweren dat het toch echt ook door de lockdown kwam bij mij. Na 3x zei ze ook nog ‘je hoeft niet boos te worden’.
Ik had er verdorie net zitten vertellen dat ik door mijn been was gezakt in de mc donalds, daardoor tegen iemand aan geknald was om vervolgens op het toilet over mijn nek te gaan als gevolg van overprikkeling. Serieus dat krijg je niet van een lockdown 😖.