Koekie83 was een goed gesprek. We zaten op een lijn en hebben uiteindelijk ook een goede testbatterij kunnen samenstellen (rekening houdend met welke testen ik ken).
Op een punt na. Ik werd op een bepaald moment neergezet als iemand die altijd al bovengemiddeld controle wilde houden. De neuropsycholoog concludeerde vervolgens vrij rap dat ik er wel iets mee moest doen om in de toekomst niet burned out te raken.
Als ik er echter over nadenk ben ik het er helemaal niet mee eens. Mijn man vindt dat dus en als voorbeelden gaf hij dat ik mijn rekeningen altijd op tijd betaal, nooit boetes bij de bieb heb, alle afspraken op de kalender noteer, werk met een to do lijst op mijn werk etc. In mijn ogen is dat volkomen normaal gedrag.
Doordat ik nu veel van dit soort dingen vergeet, heb ik daar om die reden extra last van. Zo was hun conclusie π€¨. Mijn man is dus het type dat zonder agenda werkt, regelmatig afspraken vergeet, te laat aanschuift op werkvergaderingen, omdat hij het mailtje waarin stond dat het verzet is over het hoofd zag, wel aanmaningen krijgt etc.
Ik vergelijking met hem heb ik inderdaad meer controle en ik moet ook wel want ben een gigantische chaoot in mijn hoofd. Dat ik daarmee solliciteer naar een burn out en dat bovenmatig is?!? Ik vind dat eigenlijk onzin. Ik ben juist erg goed in grenzen aangeven en werk en privΓ© gescheiden houden. Ik vind een fout maken geen wereldramp, ondanks dat ik wel redelijk perfectionistisch ben en pak rust als het nodig heb. Ik vind het dus een stomme conclusie π.