Mijn neuroloog berichtte mij vanmiddag over mijn vraag over duizeligheid en cholesterol medicatie. Ik ben heel vaak duizelig en las in de bijsluiter dat dit een bijwerking van deze medicatie kon zijn. Haar antwoord was dat dit onwaarschijnlijk was, want duizeligheid was geen bekende bijwerking (de bijsluiter heeft een andere mening π). Ik moest het door blijven gebruiken en op de volgende afspraak wil ze het bespreken. Ik overweeg om nu zelf twee weken te stoppen om het te testen. De cardioloog vond het belachelijk dat ik ΓΌberhaupt met deze waardes hier medicatie voor krijg. Hij zei letterlijk dat als hij mij hoofdbehandelaar zou zijn, hij mij per direct hieraf zou halen. Erg veel kwaad kan twee weken stoppen denk ik ook niet.
Aangezien ze vandaag aan het werk was, ook mijn bloeduitslagen gecheckt en deze zijn binnen. Alleen de uitslag van de antistoffen voor APS en antistoffen voor lupus /sle (veel mensen met aps hebben ook sle, dus daar hebben ze ook op geprikt) is leeggelaten. Overal waar niet op geprikt is, staat een streepje maar hierbij staat helemaal niks. Ik weet dus nog niks π.