Zuremat wat bij mij heel erg speelde was het besef dat jij je kind een naam gaat geven en dat hij/zij dan voor de rest van zijn/haar leven zo genoemd zal gaan worden en dat vond ik zo’n grote verantwoordelijkheid dat ik het zelfde had als jij nu. N zijn naam heb ik weken lang hardop gezegd en gedaan alsof het de naam zou zijn en opeens vond ik N echt bij N passen. De naam past hem ook.

Ik wist dat die naam niks voor jullie zou zijn, maar ik moest het toch even zeggen. 😜

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Juna
    Jill
    Aiva
    Evi
    Liz
    Liva
    Kate
    Amy
    Indy
    Fien
    Ize
    Lize
    Mila
    Jade

Ysabella Nou echt dat dus! Ik kan nu zo slecht grote beslissingen nemen, dat ik het maar uit de weg ga 🙂

Nog een paar... negeer maar als het niks is.

Coco
      Hila
      Niki
      Elsa
      Dani
      Nina

Poging 1 😂
      Wende
      Bente
      Kira
      Romee
      Tirza

• [verwijderd]

Eliz
      Lieve
      Floor
      Fleur
      Lola
      Nina
      Macy
      Olivia
      Nola

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Nog een poging 😉

Inez
      Minthe
      Misha
      Vieve
      Mikki
      Jasmijn
      Yaël
      Juna
      Fiene
      Nila
      Imme
      Ronja
      Stella
      Vjera
      Amber
      Maya

2:
      Jasmijn
      Emma
      Lorijn
      Jory/ Jori
      Billie
      Dinthe

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Zuremat Dieke, Mara, Sanne, Nina?

Thanks dames, helaas zit er niks voor ons bij nog 🙂 Nina is wel leuk, maar de (nog net) baby van m'n beste vriendin heet Nina-Sofie, wordt vaak afgekort naar Nina. Had de naam Sophie al besproken, maar Nina gaat me dan echt te ver 🤗

Aimée
      Niene
      Elin
      Clara
      Cleo
      Juliet
      Anne
      Eve
      Lise
      Lina
      Camille
      Lilou

Ik vind Zoë ook heel leuk, veel leuker dan Suze.

Misschien noem ik namen die al genoemd zijn, maar dit kwam nog in me op:

Ines
      Tove
      Tosca
      Ronja
      Danae

Ik zou niet voor Sophie gaan als je daar nu geen goed gevoel bij hebt. Zoë is misschien gewoon even wennen. De naam van mijn oudste dochter vond ik eerst alleen op papier mooi, maar de uitspraak niet. Uiteindelijk moest dat gewoon even groeien en hebben we hem alsnog gekozen.

Sophie is denk ik ook definitief afgeschreven 🙂 Denk dat het uiteindelijk zal gaan tussen Zoë en Suze, of ik moet ineens weer helemaal hoteldebotel zijn van Lorèn of een andere naam 🤓

Zuremat dochter van oude buurman heet Lauren op z'n engels, maar dat klonk altijd als Lorre (papegaai). Ben je daar niet bang voor met Lorèn?

• [verwijderd]

Zuremat mogen de kinderen ook meedenken? Misschien als zij heel enthousiast zijn over een naam dat de doorslag kan geven?

Zuremat ik vind Camille ook zo'n lieve naam. Vooral vanwege de uitspraak. Ook kort (twee lettergrepen) en mooi geschreven (mijn mening he 🤓 )

sjorsje Haha nee, dan heb je gewoon een spraakgebrek 😛 Lorèn is trouwens niet eens een optie, want dat bekt niet lekker met haar achternaam vind ik 🙂

[verwijderd] Mwah meedenken wel, maar zij vinden onze namen leuk en S. kwam nog met Chloë, maar dat vind ik niks 😛

Nescio Nee dat vind ik echt he-le-maal niks, sorry 🙈 Overigens heet hun nichtje (dochter van ex-schoonzus) Camilia, dat lijkt teveel.