• [verwijderd]

Zuremat mogen de kinderen ook meedenken? Misschien als zij heel enthousiast zijn over een naam dat de doorslag kan geven?

Zuremat ik vind Camille ook zo'n lieve naam. Vooral vanwege de uitspraak. Ook kort (twee lettergrepen) en mooi geschreven (mijn mening he πŸ€“ )

sjorsje Haha nee, dan heb je gewoon een spraakgebrek πŸ˜› LorΓ¨n is trouwens niet eens een optie, want dat bekt niet lekker met haar achternaam vind ik πŸ™‚

[verwijderd] Mwah meedenken wel, maar zij vinden onze namen leuk en S. kwam nog met ChloΓ«, maar dat vind ik niks πŸ˜›

Nescio Nee dat vind ik echt he-le-maal niks, sorry πŸ™ˆ Overigens heet hun nichtje (dochter van ex-schoonzus) Camilia, dat lijkt teveel.

Louelle81 Ja het idee is op zich leuk, dat puzzeltje maakte ik in het begin ook haha. Maar weet niet of ik daar nou zo wild van word. Vooral N. en Nora achter elkaar vind ik zo kwik kwek en kwak πŸ˜›

• [verwijderd]

Zuremat Vooral N. en Nora achter elkaar vind ik zo kwik kwek en kwak πŸ˜›

Ondanks dat ik het op papier wel een mooie combi vind, ben ik het daar qua uitspraak wel 100% mee eens. Het matcht te veel 😬

Ik snap het! Tis wel een mooie naam!

Anders Nova! Ook mooi!

June lief! Ik jullie ook. Maar moest ff afstand voor mezelf, ff teveel indrukken ofzo😘

Louelle81 Ja dat past echt perfect bij de andere twee namen! En veel mooier dan Suze (vind ik dan hè).

Nova is helaas ook geen optie, te dichtbij en ook niet mijn smaak πŸ˜›

Vulpen Haha ja smaken verschillen hΓ¨, ik heb niks met de naam Nova πŸ˜›

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Zuremat Inmiddels heb je me al bijna overtuigd dat je kind naamloos door het leven zal gaan πŸ˜‰ Nou ja, dan is Suze wel een goed alternatief, lijkt me.

Er mag van mij een slotje op dit topic of hoe dat hier ook gaat ☺️

Ik vind het onwijs lief dat jullie zo je best doen, allemaal bedankt daarvoor! Maar merk dat het me ergens ook frustreert omdat het allemaal namen zijn die ik al in 100 lijstjes ben tegengekomen en het gewoon niet zijn voor mij en dan voel ik me ook lullig dat ik alles steeds af moet wijzen wat jullie inbrengen. Dat is iets wat ik lastig vind om te doen en merk dat ik er een beetje verdrietig van word πŸ™‚

Dus nogmaals bedankt, maar meedenken is niet meer nodig 😘