• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Zuremat Het zusje van een vriendje op de basisschool heette ook F! Gewoon 20 jaar wachten en dan kan het prima 😂

H is de energieke blonde stuiterbal, I de brunette die je hoofdpijn bezorgd met haar bijdehante gedrag 😉

Zuremat Haha nee in dat geval moet je voor een compromis naam gaan ben ik bang. Om haar nou naamloos te laten 😆 Of gewoon wachten tot geboorte misschien heb je dan een gevoel…

Ik vind Danée nog steeds een prachtige naam.

Van jullie oorspronkelijke lijst vind ik dat je Suze en Zoë moet heroverwegen, die namen passen zo goed bij S. vooral Suze. 🥰

Ysabella Ja Suze past er ook prachtig bij vind ik. Maar waaaaarom heb ik dat 'yes-gevoel' nou niet? Of wacht ik op iets wat niet komen zal?

Danée is idd wel leuk, maar niet voor ons 😆 Net als Renée of Rhodé 😛

Zuremat Ik vind Suze heel leuk
        Hoor! Maar ik denk ook niet dat je een wow gevoel hoeft te hebben😃

Ik zou toch inderdaad af gaan op het yes gevoel. Een naam kun je qua smaak leuk vinden maar moet ook goed voelen, dat je het gevoel hebt dat het bij je kindje past. En dat is echt een mama intuïtie dingetje vind ik zelf persoonlijk. Ik heb verder geen voorstellen qua namen. Vind Elin het leukste van jullie lijst.

Ik vind Kiki en Zoë geweldige namen!

Wij hadden bij alle kinderen een top 3 en pas bij de geboorte een naam gekozen.

• [verwijderd]

Zuremat heb je al geprobeerd het een tijdje hardop uit te spreken? Misschien geeft dat meer duidelijkheid!

Hopsatee Nouja, ik laat het voor nu maar weer een beetje los en we zien het wel 🤔

iMoeder Ja ik hoop maar dat dat lukt dan! Elin wordt het sowieso niet iig, die heeft het nooit gehaald tot de lijst 😛 Bij die app wel, omdat we daar alles de goede kant op swypten wat maar enigszins oké was haha..

Lovely83 Ja Kiki is idd wel leuk maar helaas geen optie 🙂

[verwijderd] Ja heb dat weleens gedaan, de afgelopen dagen met Zoë. Zal het nu eens met Suze gaan doen!

Zuremat wat bij mij heel erg speelde was het besef dat jij je kind een naam gaat geven en dat hij/zij dan voor de rest van zijn/haar leven zo genoemd zal gaan worden en dat vond ik zo’n grote verantwoordelijkheid dat ik het zelfde had als jij nu. N zijn naam heb ik weken lang hardop gezegd en gedaan alsof het de naam zou zijn en opeens vond ik N echt bij N passen. De naam past hem ook.

Ik wist dat die naam niks voor jullie zou zijn, maar ik moest het toch even zeggen. 😜

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Juna
                  Jill
                  Aiva
                  Evi
                  Liz
                  Liva
                  Kate
                  Amy
                  Indy
                  Fien
                  Ize
                  Lize
                  Mila
                  Jade

Ysabella Nou echt dat dus! Ik kan nu zo slecht grote beslissingen nemen, dat ik het maar uit de weg ga 🙂

Nog een paar... negeer maar als het niks is.

Coco
                    Hila
                    Niki
                    Elsa
                    Dani
                    Nina

Poging 1 😂
                    Wende
                    Bente
                    Kira
                    Romee
                    Tirza