Thanks dames, helaas zit er niks voor ons bij nog Nina is wel leuk, maar de (nog net) baby van m'n beste vriendin heet Nina-Sofie, wordt vaak afgekort naar Nina. Had de naam Sophie al besproken, maar Nina gaat me dan echt te ver
Onze zoektocht naar DE meisjesnaam
Aimée
Niene
Elin
Clara
Cleo
Juliet
Anne
Eve
Lise
Lina
Camille
Lilou
Ik vind Zoë ook heel leuk, veel leuker dan Suze.
Misschien noem ik namen die al genoemd zijn, maar dit kwam nog in me op:
Ines
Tove
Tosca
Ronja
Danae
Ik zou niet voor Sophie gaan als je daar nu geen goed gevoel bij hebt. Zoë is misschien gewoon even wennen. De naam van mijn oudste dochter vond ik eerst alleen op papier mooi, maar de uitspraak niet. Uiteindelijk moest dat gewoon even groeien en hebben we hem alsnog gekozen.
Sophie is denk ik ook definitief afgeschreven Denk dat het uiteindelijk zal gaan tussen Zoë en Suze, of ik moet ineens weer helemaal hoteldebotel zijn van Lorèn of een andere naam
[verwijderd]
Zuremat mogen de kinderen ook meedenken? Misschien als zij heel enthousiast zijn over een naam dat de doorslag kan geven?
- Bijgewerkt
sjorsje Haha nee, dan heb je gewoon een spraakgebrek Lorèn is trouwens niet eens een optie, want dat bekt niet lekker met haar achternaam vind ik
[verwijderd] Mwah meedenken wel, maar zij vinden onze namen leuk en S. kwam nog met Chloë, maar dat vind ik niks
Nescio Nee dat vind ik echt he-le-maal niks, sorry Overigens heet hun nichtje (dochter van ex-schoonzus) Camilia, dat lijkt teveel.
Nora(h) mix tussen de namen van de 2 anderen
[verwijderd]
Louelle81 hey je bent er weer! Moest gisteren nog aan je denken, miste je hier..
[verwijderd] Was ff van afstand meelezen. Beetje druk geweest hier
[verwijderd]
Zuremat Vooral N. en Nora achter elkaar vind ik zo kwik kwek en kwak
Ondanks dat ik het op papier wel een mooie combi vind, ben ik het daar qua uitspraak wel 100% mee eens. Het matcht te veel
Ik snap het! Tis wel een mooie naam!
Anders Nova! Ook mooi!