Sophie is denk ik ook definitief afgeschreven ๐Ÿ™‚ Denk dat het uiteindelijk zal gaan tussen Zoรซ en Suze, of ik moet ineens weer helemaal hoteldebotel zijn van Lorรจn of een andere naam ๐Ÿค“

Zuremat dochter van oude buurman heet Lauren op z'n engels, maar dat klonk altijd als Lorre (papegaai). Ben je daar niet bang voor met Lorรจn?

• [verwijderd]

Zuremat mogen de kinderen ook meedenken? Misschien als zij heel enthousiast zijn over een naam dat de doorslag kan geven?

Zuremat ik vind Camille ook zo'n lieve naam. Vooral vanwege de uitspraak. Ook kort (twee lettergrepen) en mooi geschreven (mijn mening he ๐Ÿค“ )

sjorsje Haha nee, dan heb je gewoon een spraakgebrek ๐Ÿ˜› Lorรจn is trouwens niet eens een optie, want dat bekt niet lekker met haar achternaam vind ik ๐Ÿ™‚

[verwijderd] Mwah meedenken wel, maar zij vinden onze namen leuk en S. kwam nog met Chloรซ, maar dat vind ik niks ๐Ÿ˜›

Nescio Nee dat vind ik echt he-le-maal niks, sorry ๐Ÿ™ˆ Overigens heet hun nichtje (dochter van ex-schoonzus) Camilia, dat lijkt teveel.

Louelle81 Ja het idee is op zich leuk, dat puzzeltje maakte ik in het begin ook haha. Maar weet niet of ik daar nou zo wild van word. Vooral N. en Nora achter elkaar vind ik zo kwik kwek en kwak ๐Ÿ˜›

• [verwijderd]

Zuremat Vooral N. en Nora achter elkaar vind ik zo kwik kwek en kwak ๐Ÿ˜›

Ondanks dat ik het op papier wel een mooie combi vind, ben ik het daar qua uitspraak wel 100% mee eens. Het matcht te veel ๐Ÿ˜ฌ

Ik snap het! Tis wel een mooie naam!

Anders Nova! Ook mooi!

June lief! Ik jullie ook. Maar moest ff afstand voor mezelf, ff teveel indrukken ofzo๐Ÿ˜˜

Louelle81 Ja dat past echt perfect bij de andere twee namen! En veel mooier dan Suze (vind ik dan hรจ).

Nova is helaas ook geen optie, te dichtbij en ook niet mijn smaak ๐Ÿ˜›

Vulpen Haha ja smaken verschillen hรจ, ik heb niks met de naam Nova ๐Ÿ˜›

• Vulpen hebben hierop gereageerd.