We gaan via een fonds een vergoeding voor een nieuwe auto proberen te regelen. We hebben toen we hier kwamen wonen een Kangoo gekocht en een rolstoellift uiteindelijk vergoed gekregen, maar omdat ik zo achteruit ben gegaan, lukt het mij moeilijk om man in de auto te helpen en nu kunnen we mijn rolstoel niet meenemen, en het is ook heel zwaar om bv de buggy ook nog in de auto te tillen etc.
Dus we hebben het eigenlijk nodig, en we kunnen het natuurlijk nu niet meer zelf betalen, en toch vind ik het heel spannend om zoiets aan te vragen.. Voordat we het aan moeten vragen moet ik eerst bij de gemeente de aanpassingen aanvragen, en dat alleen is al 15.000-20.000 euro
Maar het zou zooo fijn zijn als het lukt, man kan dan zo de bus in rijden, klik op een systeempje, gordel vast en we kunnen rijden.
Spannend! Deel 2
Pimpelmeesje ik hoop heel hard dat het lukt
Pimpelmeesje ik hoop heel hard met je mee dat het gaat lukken!! Dat zou zoveel meer vrijheid geven.
Pimpelmeesje succes!
Het is eindelijk zo ver, mijn oven komt morgen! Net de factuur voldaan
Vandaag en morgen nog het e.e.a. verschuiven in mijn atelier zodat er plek is voor mijn nieuwe apparaat.
Nog even wat plaatjes spammen:
Ik ben ook zo blij met de computer die ik erbij gekocht heb. Hiermee kan ik ook 's nachts stoken omdat alles automatisch gaat <3
Manque gaaf! Veel plezier ermee
Pimpelmeesje ik ga ook duimen voor je! Hoop zo dat het lukt!
Manque gaaf! Gaat je vast veel brengen!
- Bijgewerkt
@Pimpelmeesje en? Hoe staat t ervoor? Nog nieuws?
@Manque in een ander topic zag ik al dat t goed gelukt was!
Puzzelstukje Jazeker! Ze doet het supergoed
Puzzelstukje dinsdag proefrit om te kijken of er in kan rijden en of ik tegen dingen aan loop, en ergens komende week komt de offerte van de aanpassingen binnen. Dan kan het naar het bureau dat gaat bepalen of het de moeite is om fondsen aan te schrijven..
Pimpelmeesje
Spannend!
- Bijgewerkt
Er is mij op mijn werk een nieuwe (toffe!) functie aangeboden.
Maar ik heb nu al twee nachten dromen dat ik
Het niet kan en faal
Op je lijf geschreven dus! Ze hebben vertrouwen in jou, dus het zal zeker goedkomen. Misschien voel je daarom extra druk? Maar blijkbaar is het niet nodig omdat jij dit echt wel kan! En nieuwe dingen zijn altijd spannend. Gaat vast helemaal goedkomen!
Hopsatee Maar ik heb nu al twee nachten dromen dat ik
Het niet kan en faal
Vergeet niet dat je 3de trimester zwanger bent he, dan droom je sowieso veel heftiger!
Wat spannend wel ook die functie! Klinkt echt op je lijf geschreven!
Hopsatee aanpakken dus! En geef vooral jezelf de kans om te leren in die functie te gaan passen, om er langzaam in te kruipen. Want zo te horen heeft iedereen vertrouwen in jou, krijg je een opleiding (dat is al leren en daarbij mag je tegen dingen aanlopen, daarom heet het leren)
Denk (droom) niet in falen maar in stralen
- Bijgewerkt
Huggybird Mooie quote!!
Deel weg
@Honkeytonk haha ja ook dat nog he! Ik heb ook ineens steeds dat ik vet heftig aan het dromen ben en dan wakker wordt op mijn rug. Maar ik slaap nooit op mijn rug, houd ik helemaal niet van. Ik vroeg me nog af of het daar door kwam misschien?
Mooie quote die ga ik onthouden!
Zoals vele van jullie weten is onze oudste dochter naar een andere school gegaan.
Toen ik deze week alle mails van school kreeg, kreeg ik het spaans benauwd. Ik belde mijn moeder in paniek op. Er is een wijziging in schooltijden waardoor ik met 2 kinderen te maken heb met 4 schooltijden. Op zich... zou je denken moet lukken. Maar dan komt al het andere erbij kijken... de info avonden wat op precies dezelfde avond is... de verschillende schoolreisjes en studiedagen, de activiteiten, verschillende gymdagen dat niet lekker uitkomt... en ga zo maar door. Straks krijgen we dat ook met de kinderboekenweek afsluiting en kerstdiner...
Ik ben dus schemaβs aan het maken met: schooltijden: studiedagen en overige informatie.
Ik werk in de zorg, dus mijn ouders moeten ook oppassen. En het is onregelmatig. Ik kan dit zelf amper laat staan aan hun vragen...
Gesproken met mijn man en jongste dochter over het toch gaan naar de andere school. Dochter begint morgen in groep 4. Dochter huilen. Het is niet dat ze t niet wil. Maar ze mist haar vriendin dan heel erg. Anders wilde ze t wel... het is niet dat ze t niet wil. Ze wil er een keer gaan kijken onder schooltijd
Ik ben zo verdrietig ik weet gewoon niet wat ik moet doen! Natuurlijk moeten wij als ouders de knoop doorhakken... maar waar doe ik goed aan?
Puzzelstukje Oh jeetje dat zijn inderdaad dingen waar je vooraf niet bij stil staat. De ene school was toch dichtbij? Of haal ik nu verhalen door de war? Kan ze zelf naar huis toe komen?
Wonen er misschien kinderen in de buurt waarmee ze mee zou kunnen rijden naar huis? Eventueel kun je dan om en om aanbieden of iets?
Oke vrije dagen ed zijn wel wat lastiger op te lossen maar misschien kan je dat met je ouders oplossen net als speciale dagen?
Sterkte met nog een heel lastig dilemma. Met wat tijd komt er hopelijk ook raad.