Huggybird
Mooie quote die ga ik onthouden!
Zoals vele van jullie weten is onze oudste dochter naar een andere school gegaan.
Toen ik deze week alle mails van school kreeg, kreeg ik het spaans benauwd. Ik belde mijn moeder in paniek op. Er is een wijziging in schooltijden waardoor ik met 2 kinderen te maken heb met 4 schooltijden. Op zich... zou je denken moet lukken. Maar dan komt al het andere erbij kijken... de info avonden wat op precies dezelfde avond is... de verschillende schoolreisjes en studiedagen, de activiteiten, verschillende gymdagen dat niet lekker uitkomt... en ga zo maar door. Straks krijgen we dat ook met de kinderboekenweek afsluiting en kerstdiner...
Ik ben dus schemaβs aan het maken met: schooltijden: studiedagen en overige informatie.
Ik werk in de zorg, dus mijn ouders moeten ook oppassen. En het is onregelmatig. Ik kan dit zelf amper laat staan aan hun vragen...
Gesproken met mijn man en jongste dochter over het toch gaan naar de andere school. Dochter begint morgen in groep 4. Dochter huilen. Het is niet dat ze t niet wil. Maar ze mist haar vriendin dan heel erg. Anders wilde ze t wel... het is niet dat ze t niet wil. Ze wil er een keer gaan kijken onder schooltijd
Ik ben zo verdrietig ik weet gewoon niet wat ik moet doen! Natuurlijk moeten wij als ouders de knoop doorhakken... maar waar doe ik goed aan?