Honkeytonk Hoera!
Spannend! Deel 2
Pimpelmeesje zoiets heeft J ook, van ikea. Kan zowel op peuter als eenpersoonsbed, ideaal
Toch6 slaapt hij er ook beter van?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik heb een tijdje geleden voor het eerst een verbetering van beleid geschreven en ingediend. Mijn directe leidinggevende was erg onder de indruk en heeft het er ook daadwerkelijk door gekregen.
Vandaag merkte ik weer iets wat echt een verbetering/update kon gebruiken en daar heb ik dus weer een verbetervoorstel voor gedaan. Ik ben erg benieuwd hoe erop wordt gereageerd.
Eigenlijk is beleid schrijven namelijk geen onderdeel van mijn functie, maar van mijn direct leidinggevende.
- Bijgewerkt
Honkeytonk dat idee had ik wel ja. Nu wil hij hem niet meer want hij is groot
Sowieso vielen er minder knuffels uit bed etc dus die kon hij makkelijker zelf weer opzoeken snachts
- Bijgewerkt
[verwijderd] spannend en succes! Hopelijk voel je je op je gemak bij deze behandelaar
Succes, [verwijderd] !
[verwijderd]
Oe spannend! Laat je weten hoe het is gegaan?
[verwijderd] succes!!
[verwijderd]
Fijn dat het zo uitgepakt heeft en dat je er vertrouwen in hebt dat het goed komt!
We gaan via een fonds een vergoeding voor een nieuwe auto proberen te regelen. We hebben toen we hier kwamen wonen een Kangoo gekocht en een rolstoellift uiteindelijk vergoed gekregen, maar omdat ik zo achteruit ben gegaan, lukt het mij moeilijk om man in de auto te helpen en nu kunnen we mijn rolstoel niet meenemen, en het is ook heel zwaar om bv de buggy ook nog in de auto te tillen etc.
Dus we hebben het eigenlijk nodig, en we kunnen het natuurlijk nu niet meer zelf betalen, en toch vind ik het heel spannend om zoiets aan te vragen.. Voordat we het aan moeten vragen moet ik eerst bij de gemeente de aanpassingen aanvragen, en dat alleen is al 15.000-20.000 euro
Maar het zou zooo fijn zijn als het lukt, man kan dan zo de bus in rijden, klik op een systeempje, gordel vast en we kunnen rijden.
Pimpelmeesje ik hoop heel hard dat het lukt
Pimpelmeesje ik hoop heel hard met je mee dat het gaat lukken!! Dat zou zoveel meer vrijheid geven.
Pimpelmeesje succes!
Het is eindelijk zo ver, mijn oven komt morgen! Net de factuur voldaan
Vandaag en morgen nog het e.e.a. verschuiven in mijn atelier zodat er plek is voor mijn nieuwe apparaat.
Nog even wat plaatjes spammen:
Ik ben ook zo blij met de computer die ik erbij gekocht heb. Hiermee kan ik ook 's nachts stoken omdat alles automatisch gaat <3
Manque gaaf! Veel plezier ermee
Pimpelmeesje ik ga ook duimen voor je! Hoop zo dat het lukt!
Manque gaaf! Gaat je vast veel brengen!
- Bijgewerkt
@Pimpelmeesje en? Hoe staat t ervoor? Nog nieuws?
@Manque in een ander topic zag ik al dat t goed gelukt was!