• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik heb mijn moeder gevraagd of ik haar mag interviewen. Ik ken haar alleen als mijn moeder en als vrouw in relatie tot mij. Zo raar dat ik maar enkele kanten van deze fantastische vrouw ken.
Ik wil hier niet mee wachten tot ze ouder is of het te laat is.
Ik loop al maanden met dit idee en toen zag ik ineens dat er vorig jaar een boek over geschreven is.
Het was spannend om te vragen, maar ze vond het erg leuk. Binnenkort plannen we het in. Ik wil de gesprekken dan opnemen en voor mezelf goed documenteren.
Na mam is pap aan de beurt, mits hij ervoor open staat.
😊

[verwijderd]

Super mooi! Ik heb dit toen bij mijn oma gedaan voor een vak op school. Na haar overlijden extra speciaal geworden. Goed idee! Spannend maar waardevol!

[verwijderd] mijn moeder heeft zo'n boek voor mij ingevuld. Weet even de titel niet meer. Heel erg leuk om te hebben!

Dochter is vanavond gaan slapen zonder speen. We waren hem Γ©cht kwijt, ik heb 3 kwartier gezocht, toen moest ik gaan sporten en heb ik man veel succes gewenst.
    En nu blijkt dat ze gewoon is gaan slapen zonder! Ben benieuwd naar de nacht… ik slaap diep, man heeft echt meer overwicht.

Rosemary
      Ze is 1 keer wakker geworden, heeft even tussenin gelegen toen ze wakker werd om te plassen. Man heeft haar na een paar minuutjes weer terug gelegd in haar eigen bed en ze is gelijk weer gaan slapen.

Ze was zΓ³ trots vanochtend! En ik ook!

Ik heb net mijn eindopdracht van m’n opleiding ingediend en nu heb ik natuurlijk het idee dat ik een 1 heb 🀣🀣

Bloem Haha ik dacht dat het wel goed ging maar dan dien je het in en dan denk je oh nee is vast niet goed. Tenminste heb ik altijd 😬

Vulpen ik wil je niet demotiveren, maar hier is het dramatisch πŸ™ˆπŸ˜­.

Hij vind z'n nieuwe bed wel geweldig. Om in te spelen. Middagslaapje wilde ook wel, maar nu al de tweede avond op rij drama (naja en eigenlijk al een week, met het uit.het ledikant klimmen was het net zoveel drama). Ik hoop echt zo dat dit snel voorbij gaat πŸ™ˆ

Honkeytonk Maar komt hij er ook echt uit? En slaapt hij door als hij eenmaal slaapt?

Hier is ze op dit moment ook aan het spelen dus wat dat betreft πŸ˜…

Vulpen hij komt er echt uit ja. Een keer of 100 πŸ˜‚. (Opzich is er geen verschil tussen ledikant en bed wat dat betreft) Probeert z'n broer wakker te maken, schreeuwt alsof hij gemarteld wordt als ik voor de deur zit 😬. Hij slaapt ook niet door, maar dat is opzich niet heel apart gedrag, dat deed hij vaker met periodes niet en dat was al begonnen met voor hij er zelf uit klom. Hij stond de afgelopen nachten dan te huilen en roepen bij de trap.

Maar goed, momenteel hoor ik hem (nog snikkend) snurken! 7 min eerder dan gisteren πŸ˜‚ dus wie weet zit er vooruitgang in. Uiteindelijk is hij op schoot in slaap gevallen, maar ja, voor hij op schoot wil uitsnikken... Daar gaan wel een lange tijd huilen aan vooraf. Tis een echte doorzetter.

En hij moet natuurlijk ook wennen aan een nieuw en groot bed. Maar hoop wel dat hij snel gewend is πŸ˜‚πŸ™ˆ

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Honkeytonk hier was het ook een compleet drama...wij moesten ook de traphekjes weghalen omdat hij daar ook overheen klom. Maar als hij snachts wakker werd, ging hij naar beneden. Tv kijken, ijs eten...ik werd er radeloos van want niks hielp. Hij is er gelukkig overheen gegroeid.

Vulpen Hier een succesverhaal 😊 We hebben een stapelbed voor Jamila en Noah, de 1e nacht viel hij eruit dus toen heeft hij nog 2 nachten in het ledikantje geslapen. Toen is hij daarna nog een paar keer op de grond wakker geworden op zijn deken maar daarna is het goed gegaan. De 2e week sliep hij er volledig en heeft het ook nooit meer over het ledikantje gehad. Hij was 2,5 toen hij er ging slapen.

Hopelijk gaat het bij jou ook goed!

Tantetil ohhh ik hoop echt zo dat hij dat niet gaat doen.. al z'n broer wakker maken ben ik ook niet super blij mee. Maar tis nog vakantie. Hoe lang heeft dit bij jullie geduurd?

Gelukkig krijgt hij de ijskast nu nog niet open.. wel goed dat je het zegt, de voordeur namelijk wel, die toch even op de knip gaan doen s nachts.

Vulpen Jongste is ook (bijna) 2,5! πŸ™‚

Dat scheelt vast al wel! Hier wordt hij over 6 weken pas 2. Die maanden schelen veel op deze leeftijd!