• [verwijderd]

• Bijgewerkt

@Tantetil
Mehh, toch maar weer richting lang. Als zelfs de kinkikapper mijn haar niet in een cool kort model kan krijgen, dan weet ik het ook niet meer.
Het is nu hetzelfde als de vorige keer, alleen beter geknipt.

Marshmallow ik vind dat ze dan in moeten kunnen schatten wat ze wel en niet kunnen met een bepaald haartype en daar eerlijk over communiceren. Je betaalt daar 40 euro voor een knipbeurt.

• [verwijderd]

Mwah, ik vind het zelf gewoon niet leuk. Ik heb niet echt een foto en wil hem eigenlijk ook niet maken.
    Komt wel goed. Jaartje, dan is mijn haar weer een stuk langer.
    @Sevenof9

• [verwijderd]

[verwijderd]
      Nope, ik ga er niet blij mee zijn, maar het is maar haar. Groeit wel weer aan.

[verwijderd] jammer 🙁 maar mijn ervaring sinds mijn geschoren hoofd is dat een paar cm verschil je kapsel totaal kan veranderen. Ik heb af en toe een periode dat ik ineens allemaal complimenten over mijn haar krijg terwijl ik al sinds november niet naar de kapper ben geweest. Ik heb twee keer door mijn moeder een cm mat uit mijn nek laten knippen en dat was het 😛 waar ik eigenlijk mee wil zeggen dat je over een maand of twee hopelijk wel blij bent met je kapsel!

[verwijderd] jammer joh!

Ik had een aantal weken/maanden ook mijn haar geknipt. Was ook niet leuk geworden. Mijn haar is te fijn om het korter te hebben. Nu het wat langer is komt er weer wat volume in en zit het weer leuk.

Klinkt trouwens gek. Te dun haar voor kort haar. Maar ik krijg een soort slag als het wat langer is waardoor het voller lijkt ofzo.

Iig, sterkte met het laten groeien.

June Te dun haar voor kort haar

Snap helemaal wat je bedoelt. Kleine meid heeft dun, fijn en steil haar. Dat mag absoluut niet kort omdat het dan helemaal niet meer zichtbaar is. Dan zou het net lijken of er een paar haartjes langs haar gezicht vallen en de rest zou je gewoon niet zien.

9 dagen later
        • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik heb mijn moeder gevraagd of ik haar mag interviewen. Ik ken haar alleen als mijn moeder en als vrouw in relatie tot mij. Zo raar dat ik maar enkele kanten van deze fantastische vrouw ken.
        Ik wil hier niet mee wachten tot ze ouder is of het te laat is.
        Ik loop al maanden met dit idee en toen zag ik ineens dat er vorig jaar een boek over geschreven is.
        Het was spannend om te vragen, maar ze vond het erg leuk. Binnenkort plannen we het in. Ik wil de gesprekken dan opnemen en voor mezelf goed documenteren.
        Na mam is pap aan de beurt, mits hij ervoor open staat.
        😊

[verwijderd]

Super mooi! Ik heb dit toen bij mijn oma gedaan voor een vak op school. Na haar overlijden extra speciaal geworden. Goed idee! Spannend maar waardevol!

[verwijderd] mijn moeder heeft zo'n boek voor mij ingevuld. Weet even de titel niet meer. Heel erg leuk om te hebben!

Dochter is vanavond gaan slapen zonder speen. We waren hem écht kwijt, ik heb 3 kwartier gezocht, toen moest ik gaan sporten en heb ik man veel succes gewenst.
          En nu blijkt dat ze gewoon is gaan slapen zonder! Ben benieuwd naar de nacht… ik slaap diep, man heeft echt meer overwicht.

Rosemary
            Ze is 1 keer wakker geworden, heeft even tussenin gelegen toen ze wakker werd om te plassen. Man heeft haar na een paar minuutjes weer terug gelegd in haar eigen bed en ze is gelijk weer gaan slapen.

Ze was zó trots vanochtend! En ik ook!

Ik heb net mijn eindopdracht van m’n opleiding ingediend en nu heb ik natuurlijk het idee dat ik een 1 heb 🤣🤣