• [verwijderd]

Hooyo-shimbir ik heb links en rechts ook 2 verschillende merken lensen. Weet niet meer welke kant maar met het ene merk viel aan 1 kant de lens er continu uit. Met het andere merk geen last van. Pasvorm verschilt per merk vertelde de opticien toen. Je kunt eventueel van een aantal merken een testpakje van 5 of 10 lensen aanvragen bij de opticien om te testen welke het beste bevallen voor jouw ogen.

• [verwijderd]

[verwijderd] haha ja dat is normaal ๐Ÿ˜† soms zelfs al vanaf de eisprong, dus in principe valt het nu mee dat het maar een paar dagen is. Voor mij is de rugpijn echt iets uitzonderlijks..

• [verwijderd]

Ik haal net mijn gehemelte open aan een roze zuurstok.

• Bloem hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] dat doe ik dus ook altijd....en dat ga ik heel boos en gehaast alles doen. En lopen mopperen dat ik altijd ALLES in dit huis moet doen. Maar ik zeg nu ook vaker jammer dan kom jij maar te laat.

Tantetil haha echt zo herkenbaar dit. Mijn zoontje zei pasgeleden toen ik mijn man wat vroeg en dat niet deed voordat ik wat zei: papa mama doet al heel veel hier he! Oeps ๐Ÿ™ˆ

Tantetil haha dat wel maar niet de bedoeling dat hij mij herhaalt. Beter dus zoals @[verwijderd] nu het laten gaan en voet bij stuk houden haha

[verwijderd] goed gedaan dat je voet bij stuk hebt gehouden. Tsjonge jonge jonge, blijft toch heel moeilijk voor de meeste mannen om goed te plannen en iets verder te denken dan aan zichzelf.....

Hoe gaat het nu met jou?

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Bloem
              Dankje! Ja gaat wel weer. De enorme aft die er vlakbij zit doet meer zeer gelukkig.

Mijn lichaam hangt de laatste tijd met plakband aan elkaar, lijkt het wel.
              Schouderpees ontsteking die chronisch lijkt te worden, in beide voeten hielspoor, ontzettende ovulatiepijn, aft in mijn mond, rugzenuw die klem zit en oja.. Mijn auto-immuunziekte niet te vergeten.
              Volgens mijn moeder is mijn lichaam met ziekte niet meer gemaakt om zo hard te sporten en ik begin er langzaamaan licht in te geloven.

Sorry, even een kleine klaagzang. ๐Ÿ˜”โ˜บ๏ธ

• [verwijderd]

Heeft er iemand nog een paar uur over, liefst structureel elke dag?

• [verwijderd]

[verwijderd] Ah hoe komt het dat je zo'n spierpijn hebt?
                Ik gun je een paar uurtjes rust! Hoeveel je ook van je kindje houdt, soms is het ook nodig om even lekker voor jezelf te hebben. Hopelijk kun je lekker slapen ๐Ÿ™‚

• [verwijderd]

Hopsatee was pas de eerste keer dat ik dit gedaan heb hoor! Normaal doe ik het dus zelf uit woede en roep net als @Tantetil ik moet ook altijd alles zelf doen hier! Maar het zo aanpakken als vanmorgen beviel me erg goed. Ik had geen stress en de boosheid was veel sneller over dan wanneer ik het echt zelf allemaal wel overneem want nu kon ik weer relaxen toen hij de deur uit was. Dit is voor herhaling vatbaar ๐Ÿ˜‚

• [verwijderd]

Bloem ik heb pijn en alles is stijf. Ik denk dat het zo voelt als je onder een vrachtwagen hebt gelegen. Ik hoop dat die stijfheid snel weg trekt en ik een beetje meer bewegingsvrijheid heb. Ik kan nu bijvoorbeeld mijn armen niet optillen, kan geen bordje eten tillen of broodje smeren en niet zelf me wassen onder de douche. Zodra ik wat minder afhankelijk ben neem ik de napijn voor lief tot die tijd lig ik zielig in bed te wachten tot ik me beter ga voelen.

• Bloem hebben hierop gereageerd.
                  • [verwijderd]

[verwijderd] Geen sorry voor zeggen! Wat vervelend voor je allemaal! Sterkte ermee en vooral niet je inhouden hier en lekker je hart luchten.

Mijn zoon van 12 heeft het vannacht gepresteerd om IN zijn hoogslaper over te geven. Vol over de ongeveer 50 knuffels dier liggen..

Luca75 ๐Ÿ˜ญ succes met wassen en beterschap voor hem!

• [verwijderd]

Lief dames, dankjewel. Jullie kennen het ook. Als je langdurige klachten hebt, wordt het maar normaal. Maar soms heb je even zo'n moment dat het even oneerlijk is.
                      [verwijderd] sterkte met herstellen!
                      Ysabella thanks!