[verwijderd] auw! Gaat het nu weer een beetje?
🔒Ongegeneerd klagen
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Bloem
Dankje! Ja gaat wel weer. De enorme aft die er vlakbij zit doet meer zeer gelukkig.
Mijn lichaam hangt de laatste tijd met plakband aan elkaar, lijkt het wel.
Schouderpees ontsteking die chronisch lijkt te worden, in beide voeten hielspoor, ontzettende ovulatiepijn, aft in mijn mond, rugzenuw die klem zit en oja.. Mijn auto-immuunziekte niet te vergeten.
Volgens mijn moeder is mijn lichaam met ziekte niet meer gemaakt om zo hard te sporten en ik begin er langzaamaan licht in te geloven.
Sorry, even een kleine klaagzang.
[verwijderd]
Heeft er iemand nog een paar uur over, liefst structureel elke dag?
[verwijderd]
[verwijderd] Ah hoe komt het dat je zo'n spierpijn hebt?
Ik gun je een paar uurtjes rust! Hoeveel je ook van je kindje houdt, soms is het ook nodig om even lekker voor jezelf te hebben. Hopelijk kun je lekker slapen
[verwijderd] nou ik vind dat geen geklaag, dat is mij nogal een lijst.
[verwijderd]
Hopsatee was pas de eerste keer dat ik dit gedaan heb hoor! Normaal doe ik het dus zelf uit woede en roep net als @Tantetil ik moet ook altijd alles zelf doen hier! Maar het zo aanpakken als vanmorgen beviel me erg goed. Ik had geen stress en de boosheid was veel sneller over dan wanneer ik het echt zelf allemaal wel overneem want nu kon ik weer relaxen toen hij de deur uit was. Dit is voor herhaling vatbaar
[verwijderd]
Bloem ik heb pijn en alles is stijf. Ik denk dat het zo voelt als je onder een vrachtwagen hebt gelegen. Ik hoop dat die stijfheid snel weg trekt en ik een beetje meer bewegingsvrijheid heb. Ik kan nu bijvoorbeeld mijn armen niet optillen, kan geen bordje eten tillen of broodje smeren en niet zelf me wassen onder de douche. Zodra ik wat minder afhankelijk ben neem ik de napijn voor lief tot die tijd lig ik zielig in bed te wachten tot ik me beter ga voelen.
[verwijderd]
[verwijderd] Geen sorry voor zeggen! Wat vervelend voor je allemaal! Sterkte ermee en vooral niet je inhouden hier en lekker je hart luchten.
Mijn zoon van 12 heeft het vannacht gepresteerd om IN zijn hoogslaper over te geven. Vol over de ongeveer 50 knuffels dier liggen..
[verwijderd]
Lief dames, dankjewel. Jullie kennen het ook. Als je langdurige klachten hebt, wordt het maar normaal. Maar soms heb je even zo'n moment dat het even oneerlijk is.
[verwijderd] sterkte met herstellen!
Ysabella thanks!
[verwijderd] Ow balen zeg. Dat zijn wel heel veel dIngen bij elkaar. Klinkt ook als (te) weinig weerstand en vitamines?
[verwijderd] ow men. Echt kl*te zeg. Wel fijn dat je hier kunt meedoen. Beetje afleiding. Hopelijk gaat het hersteld snel.
[verwijderd]
Bloem
Damkje. Zal vast een combinatie zijn van meerdere dingen. Ben op het moment ook nog een strontverkouden, dus wat jij zegt is heel aannemelijk.
Ik ben gestart met mama fit multivitamine en ik moet ook mijn eigen medicijnen wat beter slikken.
[verwijderd]
Onze stomme rotkatten hebben de doppen van mijn zoon's nieuwe mepal flessen opgevreten.
Iemand tips voor jonge katten die zich vervelen?
[verwijderd] aah balen! Wij sloten ze wel op in een apart kamertje, waar ze niks kapot konden maken ('s nachts). Overdag hadden we een plantenspuit om te corrigeren. Maar nu, anderhalf jaar later, hebben we toch nieuwe gordijnen en moet delen van het behang weer.... Voor meubels kan ik je spray van beaphar aanraden, maar dat werkt niet voor drinkbekers denk ik, je wil er zelf wel uit drinken. Dus dan gewoon alles goed opbergen en wachten totdat ze wat ouder zijn...
[verwijderd]
Rietjesbeker
Ah goede tips dankjewel! Helaas hebben wij geen afsluitbaar kamertje over.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze zich gewoin vervelen, want ze worden steeds baldadiger naarmate ze ouder worden. Ze zijn net net een jaar (beide gesteriliseerd) en het zijn net peuterpubers haha. Oo een paar muisjes, stuiterballen en een enorme krabpaal na, hebben ze alleen haast geen speelgoed.
- Bijgewerkt
[verwijderd] 1 van onze katten sloopt elke knuffel die op de grond ligt als wij die per ongeluk niet opruimen voor het slapen. Nu ligt er dus standaard “zijn” knuffel op de grond. Ook maakt hij de papier bak open om vervolgens het stuk papier naar de waterbak te slepen en onder te dompelen. Misschien is het een idee om iets neer te leggen wat hij mag slopen? Een stuk touw?
[verwijderd]
[verwijderd] jij woont bij mij in de buurt toch?
Ik heb nog een krapton, een laserlichtding en een shitload aan ballen veren ed liggen.
Mag je komen ophalen.