[verwijderd] haha die heb ik in een scheurkalender liggen van Relaxmama!

ik klaag ff door: jongste was om 430 wakker enweigerde nog te slapen. Daarna dagje weggeweest en hij heeft zoveeeel energie. En nu liggen mijn man en ik er helemaal af en hij rent nog steeds rond 😂 Ik heb zin in kinderbedtijd!

Hopsatee hier ook! Nog een half uurtje en dan hup naar bed. Ik ben 45 min met hem bezig geweest voordat hij 1 hapje van zijn aardappel met broccoli nam. Hij lust het wel dus dat is het niet. Hij moet gewoon overal een strijd van maken. Dus hij heeft net 45 min gegild en gedaan...

Ik word er gek van dat ik iedere nacht zo slecht slaap.... constant nachtmerries en steeds belachelijk vroeg wakker. Bloedirritant!! ** Sleept zich nu naar bed **

• [verwijderd]

[verwijderd] je lijf geeft denk ik precies aan wanneer je moet stoppen. Spierpijn is oké, maar tot op bepaalde hoogte denk ik. Ik zou mn grenzen niet over gaan als ik jou was. Hoe lang is t nu geleden dat je bent bevallen?

• [verwijderd]

[verwijderd] ps fijn dat je wat hebt kunnen slapen!

Nimue was het maar waar.... Zit middenin een scheiding en heb de afgelopen jaren nogal veel 'geaccepteerd' en 'weggestopt' (of zoiets). Dat komt nu allemaal gezellig 's nachts weer boven water 🙄 Dingen die ik 'vergeten' ben. Daarna schrik ik wakker en ga ik erover liggen piekeren....

Echt bizar hoe je psyche werkt.... Zal er wel doorheen moeten.... 🤨

Tantetil helpt dat echt, magnesium tegen nachtmerries? Nog nooit van gehoord....

Deliana Ja het schijnt er goed tegen te helpen. Ik slik het nu ook een tijdje icm vitamine d.

Deliana ik lees nu wat hierboven staat over de scheiding. Dan denk ik niet dat magnesium daar zoveel aan kan veranderen.
          Wat naar allemaal. Ik weet hoe klote het is als je zo slecht slaapt.

Ik kan niet slapen omdat ik steeds moet hoesten. En ik ben dus moe 😩

Lieve, kleine dreumes, het is midden in de nacht dus echt tijd om te slapen. Ik weet dat het weekend is maar je bent een beetje te jong om een nacht door te halen, en ik wordt er te oud voor😅 dus ga slapen!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Deliana

Herkenbaar. Ik ben op vakantie en heb daar redelijk geslapen maar de laatste 2 nachten schiet ik wakker vol met stress omdat ik er weer tegen op zie om die discussies en alles erom heen te hebben.
          Zeker wat betreft onze zoon.
          Op vakantiebis het gewoon hij en ik en dat was echt genieten.

[verwijderd] Kriebelhoest! Ik heb overigens je tip nog opgevolgd en het was wel wat beter maar toch steeds weer even wakker. Mijn man vindt het ook irritant 😂

Hopelijk heb jij nog lekker geslapen!

@Deliana wat naar joh! Ik heb geen tips want ik ben een erg slechte slaper überhaupt 😂 Alles geprobeerd! Maar wel eek knuffel want van wat ik hier lees doe je het allemaal heel goed!

Die irritante duizeligheid en gekke hartkloppingen de hele tijd... Volgens mij is mijn lichaam er ook wel klaar mee.

En bedankt he. Jij zet gisteravond het raam open om nu onder het raam aan zoon (man buiten, zoon binnen) te vragen of hij als enige wakker is. Nee nu niet meer 😤

Gistermiddag met dochter flink wat gelopen door winkelcentrums dus dacht dat ik savonds wel snel zou slapen. Was ook echt bekaf. Maar nee hoor, duurde weer heel lang voor ik eindelijk sliep! Uitslapen ging ook niet echt omdat de papegaai steeds ging roepen terwijl de kinderen al wel beneden waren..

Mijn man moet onverwacht werken maar heeft gisteren de kinderen beloofd het badje op te zetten. Nu voel ik me verplicht om het te doen maar heb er helemaal geen zin in 😣