5.45 uur opstaan is toch wel erg vroeg
🔒Ongegeneerd klagen
[verwijderd]
Ga je vroeg naar bed omdat je gister een slechte nacht had, lig je wakker met maagzuur.
Ga je morgen op vakantie, is je kind benauwd. Wat meestal overgaat in longonsteking. Ze weigert haar puffer goed te nemen dus nu twijfel ik of ik alvast de dokter moet bellen.
- Bijgewerkt
Savonds super moe zijn maar niet kunnen slapen en dan smorgens weer een wrak omgaat ik te weinig geslapen heb, savonds weer super moe, niet kunnen slapen, smorgens een wrak en ga zo maar door...
En nog een klacht, de hele klas van mijn dochter heeft hun kamp boekje al in de brievenbus gekregen behalve mijn dochter. Nu hebben we het vermoeden gekregen dat het misschien op het verkeerde adres bezorgd is omdat het adres op de uitslag van de IEP ook niet klopte.. misschien daar straks maar eens aanbellen..
Mijn keelpijn werd keelontsteking en toen weer gewoon keelpijn, loop er al 3 weken mee maar nu lijkt het beter te gaan, hoop dat het bij jullie allemaal korter duurt!
[verwijderd]
Jemig. Ons flexibele contract bij het kdv is toch niet meer zo flexibel. Data over zes maanden krijg ik niet eens. Ik wil een ander kdv. Of een gastouder. Iets. Ik vind kinderopvang echt oneerlijk voor wie onregelmatige uren werkt.
Afwas in vaatwasser gezet (moet er nog uit)
Wasje in machine
Wasje in droger
Wasje opgevouwen
Gestofzuigd
Speelgoed opgeruimd
Alles weer op zn plek gezet (verjaardag gehad)
wasje uit de droger pgevouwen
Tussendoor kind naar school , van school, naar school, van school gebracht en gehaald
Naar de action, Kruidvat, supermarkt, vogel winkel en tankstation geweest.
Nu koken.
En waar ik dan nu over klaag is dat er voor mijn gevoel het een is opgeruimd en het ander er voor terug komt. Ik heb gezuigd, kind eet, hoppa vieze vloer. Eten en drinken moet ook gebeuren, hoppa weer vieze vaat enz enz enz
Ik denk dat iedereen het wel kent maar ik wordt er vandaag heel erg kriebelig van!
Ik ga klagen over mezelf. Kouwkleum dat ik ben.
Ik zit hier met lange jeans, t-shirt, trui en vaak nog eens een badjas erover en dan pas heb ik het goed.
Terwijl m'n zoon liefst gewoon een t-shirt draagt, s'nachts een zomerpyjama en hij heeft het niet koud.
Wordt gek van mezelf. Ik wil het warm hebben in alleen een T-shirt.
[verwijderd]
Ben bezig om een video in elkaar te zetten, ben er al dagen mee bezig.
Dacht ik eindelijk dat ik bijna klaar was, ging ik 'm exporteren, blijkt de kwaliteit echt bagger.
Vanavond dus maar weer aan manlief voorleggen en hopen dat hij het kan fixen. Ben er onderhand helemaal klaar mee.
Gaat mijn kamperfoelie eindelijk een beetje groeien, zit er bladluis op!
[verwijderd]
grrrrrr gisteren avond dacht ik even dat ik mijn man weer aardig vond. Hij hielp goed, zorgde voor de kinderen en ontlaste mij. Vanmorgen zou hij dochter voor zijn werk naar mijn vriendin brengen die past op dochter tot 12 uur en brengt haar dan hier heen dan is mijn moeder hier om het over te nemen. Gaat de wekker kan meneer er niet uitkomen (moest wat vroeger op om dochter aan te kleden eten te geven enz) zegt ie kan ze niet gewoon bij jou blijven tot 12 uur ze is nu groot genoeg dat je niet meer hoeft te tillen. In eerste instantie dacht ik uit woede zoek het uit ik doe het zelf wel weer. En daarna kreeg ik de ingeving dat ik het hem dan wel heel makkelijk maak en mezelf moeilijk dus heb voet bij stuk gehouden (dan komt hij maar te laat) en heb hem dochter toch echt mee laten nemen. Niet zoals ik had gewilt want haar ontbijt zat in haar tas, had hij geen tijd meer voor, en ging ze bij mijn vriendin eten. En nu hoor ik net dat hij ook vergeten is de autostoel te geven. Dus nu kan vriendin straks met dochter hierheen lopen om mijn auto mee te nemen zodat ze niet de hele ochtend met dochter aan huis gebonden is.
@[verwijderd] oeh wat een actie van hem, kan me voorstellen dat je nu boos bent op hem. Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden.
Ik heb vannacht weer 1,5 uur met een wakkere baby gezeten. Ben kapot nu, want peuter was om 6 uur wakker.
En ik wilde wachten totdat de boodschappen waren geleverd voordat ik baby weer naar bed deed, maar boodschappen zijn verlaat. Dus zij ligt nu op bed en nu maar hopen dat ze niet wakker wordt van de bel.
[verwijderd] pfff tis wel een lamlul af en toe zeg
[verwijderd] goed dat je voet bij stuk bleef houden!
[verwijderd]
Marshmallow briefje bij de bel dat ze op raam kloppen oid?
Ik word gek van mijn rechter oog/lens. Links zit perfect en recht irriteert mij altijd. Alsof er een vuiltje in zit, alsof de lens flubbert in mijn oog, wazig zien. Baal er zo van want vind lenzen echt wel 10x prettiger dan een bril maar ben t nu zo zat. Binnenkort maar even langs de opticien. Misschien kan ik voor rechts een ander soort lens krijgen.
[verwijderd]
Neus helemaal dicht, non-stop niesen door neusspray gebruik en keelpijn. Niet leuk
[verwijderd] ik doe mee! Niet leuk!
[verwijderd] ik ook verschrikkelijk irritant