[verwijderd] ja ontzettend waardeloos is dat!
Gelukkig zijn er hier weinig discussies; mijn ex kan niet communiceren. Alles wat ik zeg of schrijf wordt op raadselachtige wijze negatief opgevat, al weeg ik mijn woorden 100 keer af. Wanneer ik A zeg, hoort hij B of trekt hij conclusie Z (zo snel dat ik zijn denkwijze gewoon niet kan volgen). Ik ben dus gewoon gestopt met communiceren. ‘Hoi’ ‘doei’ en ‘veel plezier’.
Ik loop me vnl. op te vreten om hoe hij met de kinderen om gaat 🥴 Vanmiddag kwam hij niet opdagen om de kinderen te zien, dochter in tranen en niet te troosten, dus ik zeg bel papa anders maar even. Uiteindelijk heb ik haar naar hem toegebracht, zodat ze hem toch even kon zien. Een half uur later bracht hij haar terug en stond hij in de tuin te schreeuwen (leuk voor de buren 🤨) dat hij geen tijd had en dat ze dat wist. Bovendien had ik buiten moeten wachten en haar weer mee moeten nemen, want naar huis brengen kostte hem ook weer tijd (10 minuten) 🙄
En nu zit ik me dus al een paar uur op te vreten. Ik weet dat ik hem niet kan veranderen, maar kom op zeg... wees blij dat je haar nog even gezien hebt. En waarom moest ik nou weer aanbieden om haar te brengen?
Ze moeten helaas leren dat hun vader ze teleurstelt. En ik zal moeten leren het niet steeds te willen lijmen...