Hooyo-shimbir Dat ik goed gescoord heb op de NOA toets vandaag waar ik echt heel nerveus over was βΊοΈ
[verwijderd] Hooyo-shimbir geen idee wat zo'n test inhoud maar goed gedaan! En ik verbaas me over hoe actief het beheer op een andere pagina ineens is. Sjonge jonge
smax Elena22 Je kan het toch ook even vragen? Misschien denken ze er niet aan en willen ze het met alle liefde doen
Elena22 smax Mijn moeder zou eigenlijk oppassen omdat ik avonddienst had. De jongens zouden dan ook bij haar eten. Ik had gezegd dat ze prima thuis kunnen eten en toen was het antwoord van mijn moeder oh dan kan ik tenminste mijn eigen plan trekken. En ik heb nota bene met haar beeld lopen bellen waarbij ze nog zei dat ik er zo beroerd uitzag.
Hopsatee Dat mijn oudste zoontje heel huilerig is de hele tijd maar...alleen bij mijn man of mij. Hij is overal heel energiek en vrolijk maar zodra hij ons ziet heeft hij last van zijn teen, zijn pink, zijn haar....
BabyFG Hopsatee hoe oud is hij? Thuis is veilig he, papa en mama zijn veilig en dan komt de vermoeidheid enzo eruit π tenminste dat is mijn ervaring π¬ nergens iets aan de hand en vrolijk etc tot je ze op komt halen of thuis hebt π
[verwijderd] Dat je ook kan balen als je maar blijft afvallen. De eerste kiloβs waren nog leuk, maar ik vind het nu wel genoeg. Teveel aankomen, teveel afvallen, het is ook nooit goed π.
[verwijderd] Winter Waar ik mij nog meer over verbaas is dat er een forum over seksualiteit is en ik er niks durf te posten. MΓ‘g het eindelijk... Herkenbaar! Ik lees wel stiekem mee π
Lovely83 [verwijderd] ik wilde man haast al vragen of we haar geen slaap spullen moesten brengen π.
Youtan [verwijderd] ik wilde daar eigenlijk allemaal βvieze woordenβ typen ... maar dat is dan ook weer zo kinderachtig ;-)
[verwijderd] Youtan Ik ben al heel kinderachtig geweest in het ' wat kijk je vanavond' topic hoor, kon het even niet lΓ‘ten π
Hopsatee BabyFG 4 is hij! En hij gaat sinds de zomer naar school en ik denk dat ze dit bedoelen met: toe aan vakantie. Toch?
Vulpen Dat er ineens zo veel extra subfora zijn! Als ze in dit tempo blijven verschijnen hebben we er morgen nog meer dan op zp. Maar ben blij met het Namen-subforum hoor π
[verwijderd] Vulpen haha inderdaad! Ik moet er vooral aan wennen dat ik normaalgesproken alles onder de lounge/koffiecorner kon vinden. Nu ging ik gisteren de andere subfora even door en zag ik dat daar ook nog heel veel interessante topics staan! Allemaal gemist haha
LucP [verwijderd] Pro-tip: check 'alle discussies' voor een totaal overzicht. Swipe een discussie die je interessant vind naar links en klik op "volg". Zo stel je je eigen feed samen en ben je niet zoveel aan het rondklikken π