Iedereen, bedankt voor de lieve comments! Heel fijn en ik voel mij alweer iets beter daardoor.
@[verwijderd] idd fijn dat ik een diagnose heb.
@Pimpelmeesje ik heb in januari een gesprek met iemand van de praktijk ( ben de naam even kwijt, maat iets met een p-en.een.hoop.andere.lettersπŸ™ˆ
zij en ik kunnen dan 45minuten kletsen hoe k.u.t. het isπŸ˜‚πŸ˜‚

Waar ik mij nog meer over verbaas is dat er een forum over seksualiteit is en ik er niks durf te posten.
    MΓ‘g het eindelijk...

Dat mijn moeder en/of mijn zusje niet hebben aangeboden om de jongste van de opvang op te halen en naar huis te brengen. Beide hebben een auto, opvang zit letterlijk naast hun huis en ik zit ziek thuis maar kan zometeen 20 minuten enkele reis gaan fietsen.

Winter Inderdaad fijn dat je een diagnose hebt. Bedoel je gesprekken met de POH? ( Praktijkondersteuner)
        Ik snap dat je baalt van de reactie van je man. Je verwacht toch wel wat meer begrip, zeker met zoiets heftigs. Het is niet niks allemaal hoor.
        Dikke knuffel!

Diazz Aaah, wederzijds!! ❀ Wanneer gaan we wijn drinken? En wanneer ontmoet ik je broer? Hahaha grapje πŸ˜‚

• Diazz hebben hierop gereageerd.
          • Diazz vindt dit leuk

Diazz ja, die is het!
            Man is sowieso niet van de emoties, maar dit was wel een hΓ©le rationele reactie πŸ€¦β€β™€οΈ
            Dank je voor je lieve berichtje!

Elena22
            Oh dat is idd jammer. Is het goed gekomen? Beterschap!

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir geen idee wat zo'n test inhoud maar goed gedaan!

En ik verbaas me over hoe actief het beheer op een andere pagina ineens is. Sjonge jonge

Elena22 Je kan het toch ook even vragen? Misschien denken ze er niet aan en willen ze het met alle liefde doen

smax Mijn moeder zou eigenlijk oppassen omdat ik avonddienst had. De jongens zouden dan ook bij haar eten. Ik had gezegd dat ze prima thuis kunnen eten en toen was het antwoord van mijn moeder oh dan kan ik tenminste mijn eigen plan trekken. En ik heb nota bene met haar beeld lopen bellen waarbij ze nog zei dat ik er zo beroerd uitzag.

• [verwijderd]

Diazz πŸ˜πŸ˜πŸ€—πŸ₯°πŸ€©
                  toch nog iets goeds aan ZP 😜

Dat mijn oudste zoontje heel huilerig is de hele tijd maar...alleen bij mijn man of mij. Hij is overal heel energiek en vrolijk maar zodra hij ons ziet heeft hij last van zijn teen, zijn pink, zijn haar....

• [verwijderd]

Dat je ook kan balen als je maar blijft afvallen. De eerste kilo’s waren nog leuk, maar ik vind het nu wel genoeg. Teveel aankomen, teveel afvallen, het is ook nooit goed πŸ™„.