• [verwijderd]

Dat ik voor het eerst drie kinderen alleen thuis heb en ons nieuwe dekbedovertrek heb gewassen, de hoes van het kussen op de eetkamerbank, dat ik lunchpannenkoeken heb staan bakken en 2/3 kinderen slapen en ik zit te lezen. Ik ben hier veel beter in dan in mijn werk.

Dat ik er nu achter kom dat je niet hoeft te qouten want als je op het pijltje met naam tikt komt het bericht van diegene er te staan waar je op gereageerd hebt πŸ‘

Dat mijn oudste dochter vandaag (na een week op de nieuwe school) zei dat ze school superleuk vindt! Ik had me voorbereid op een hele moeilijke start, maar niks is minder waar πŸ™‚

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Dat mijn zoon na jaren van angst voor de tandarts, nu net met een goed gevoel bij de tandarts (wel in een andere plaats) weg ging en het zelfs aandurft om de volgende keer alleen te gaan! Waarbij ik voorheen altijd mee moest om het woord te doen en idn in te grijpen gezien zijn 'persoonlijke uitdagingen'. #trotsmomentje

• [verwijderd]

[verwijderd] krijgt klussen ineens weer een hele andere betekenis. πŸ˜‰

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Ja joh, blijkbaar is het ook leuk en niet alleen om zwanger te worden.

• [verwijderd]

[verwijderd] gelukkig maar 🀣
      Krijg al medelijden met mijn kerel -en mijzelf- als het alleen mag om zwanger te worden. Immers zwanger van de laatste, aftellen tot we weer mogen. πŸŽ‰

Iedereen, bedankt voor de lieve comments! Heel fijn en ik voel mij alweer iets beter daardoor.
      @[verwijderd] idd fijn dat ik een diagnose heb.
      @Pimpelmeesje ik heb in januari een gesprek met iemand van de praktijk ( ben de naam even kwijt, maat iets met een p-en.een.hoop.andere.lettersπŸ™ˆ
      zij en ik kunnen dan 45minuten kletsen hoe k.u.t. het isπŸ˜‚πŸ˜‚

Waar ik mij nog meer over verbaas is dat er een forum over seksualiteit is en ik er niks durf te posten.
        MΓ‘g het eindelijk...

Dat mijn moeder en/of mijn zusje niet hebben aangeboden om de jongste van de opvang op te halen en naar huis te brengen. Beide hebben een auto, opvang zit letterlijk naast hun huis en ik zit ziek thuis maar kan zometeen 20 minuten enkele reis gaan fietsen.

Winter Inderdaad fijn dat je een diagnose hebt. Bedoel je gesprekken met de POH? ( Praktijkondersteuner)
            Ik snap dat je baalt van de reactie van je man. Je verwacht toch wel wat meer begrip, zeker met zoiets heftigs. Het is niet niks allemaal hoor.
            Dikke knuffel!

Diazz Aaah, wederzijds!! ❀ Wanneer gaan we wijn drinken? En wanneer ontmoet ik je broer? Hahaha grapje πŸ˜‚

• Diazz hebben hierop gereageerd.
              • Diazz vindt dit leuk

Diazz ja, die is het!
                Man is sowieso niet van de emoties, maar dit was wel een hΓ©le rationele reactie πŸ€¦β€β™€οΈ
                Dank je voor je lieve berichtje!

Elena22
                Oh dat is idd jammer. Is het goed gekomen? Beterschap!

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir geen idee wat zo'n test inhoud maar goed gedaan!

En ik verbaas me over hoe actief het beheer op een andere pagina ineens is. Sjonge jonge