• [verwijderd]

Bailey07 goeie tip. Maar helaas weigert hij zelfs snoepjes en koekjes. Op zn eigen verjaardag wilde hij niet eens zn favoriete taart eten. Om hopeloos van te worden. Vanochtend gaf de juf aan dat hij meer medicatie nodig heeft. Schiet niet op zo

Hooyo-shimbir

Daar teken ik voor! Ik ben sinds wintertijd iedere ochtend tussen 5.30 en 6.00 uur al beneden met de kinderen! Je krijgt wel een hoop gedaan in zo'n ochtend, maar oh boy, wat is het ook vermoeiend!

Ansji dit was ook wel echt shocking. Heb zelfs t huis opgeruimd en de vaatwasser uitgeruimd voor schooltijd 😱

[verwijderd] hΓ© shit πŸ™ wat balen zeg... Ik ken de strijd helaas. De ene dag dachten we oh, we komen ergens. En dan de dagen erna was het weer bal. Heel veel succes!

Dat mijn schoonmoeder om 9:30 beneden kwam!
      Toen ze zag dat ik thuis was is ze weer vetrokken naar boven en heeft zich niet meer laten zien πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Hoe smerig ons huis er uit ziet als de zon opeens naar binnen schijnt πŸ˜±πŸ™ˆ terwijl ik toch echt elke dag de stofzuiger laat gaan en elke paar dagen stof enzoπŸ™„

• [verwijderd]

Ik heb gewoon pannenkoeken gebakken voor de lunch πŸ˜€

Winter πŸ˜’

Fibro is al zo lastig uit te leggen, dit helpt je dan natuurlijk nietπŸ˜‚

(flashbacks van mijn schooltijd waarin ik in discussie moest met leraren waarom ik de ene dag niets kon en de andere dag hollend te trap op ging)

Djoess ja het is lastig uit te leggen. Maar met de diagnose in the pocket kan ik in ieder geval zeggen dat de huisarts niet vindt dat ik het uit mijn dikke duim zuig. πŸ˜‚

Winter

dat is al heel fijn idd!

Vroeger zei ik altijd β€˜vergelijk het (de vermoeidheid) maar een beetje met een zware griep waar je van aan het herstellen bent’. Totdat bleek dat heel veel mensen een verkoudheid al classificeren als griep. En dat is meteen mijn verbazing van vandaagπŸ˜‚

”Ik heb zo de griep te pakken!” Riep mijn broertje met een snotneus en geen koorts...

@Winter heftig zeg!

Digitale knuffel en hoop dat je er een goed gesprek over kunt voeren met je man.

• [verwijderd]

Winter fijn dat je toch een diagnose hebt gekregen! En nu hopen dat je man gaat bijdraaien en minder poephoofderig wordt πŸ˜‰
            Knuffel!

Winter Misschien is het ook wel een idee om dit onbegrip met de huisarts te bespreken, zodat je hulp kunt krijgen in de communicatie. Een chronische ziekte is niet niks, zeker een onzichtbare niet..

De zakdoekjes gaan er hier verbazend snel doorheen met drie lekke neuzen!

• [verwijderd]

Dat ik voor het eerst drie kinderen alleen thuis heb en ons nieuwe dekbedovertrek heb gewassen, de hoes van het kussen op de eetkamerbank, dat ik lunchpannenkoeken heb staan bakken en 2/3 kinderen slapen en ik zit te lezen. Ik ben hier veel beter in dan in mijn werk.

Dat ik er nu achter kom dat je niet hoeft te qouten want als je op het pijltje met naam tikt komt het bericht van diegene er te staan waar je op gereageerd hebt πŸ‘