Dat ik er nu achter kom dat je niet hoeft te qouten want als je op het pijltje met naam tikt komt het bericht van diegene er te staan waar je op gereageerd hebt
Waar heb jij je over verbaasd vandaag? π
Dat mijn oudste dochter vandaag (na een week op de nieuwe school) zei dat ze school superleuk vindt! Ik had me voorbereid op een hele moeilijke start, maar niks is minder waar
[verwijderd]
Dat we hier over seks mogen praten.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Dat mijn zoon na jaren van angst voor de tandarts, nu net met een goed gevoel bij de tandarts (wel in een andere plaats) weg ging en het zelfs aandurft om de volgende keer alleen te gaan! Waarbij ik voorheen altijd mee moest om het woord te doen en idn in te grijpen gezien zijn 'persoonlijke uitdagingen'. #trotsmomentje
[verwijderd]
[verwijderd] krijgt klussen ineens weer een hele andere betekenis.
dat ik toch over ben gegaan naar deze pagina
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] Ja joh, blijkbaar is het ook leuk en niet alleen om zwanger te worden.
[verwijderd]
[verwijderd] gelukkig maar
Krijg al medelijden met mijn kerel -en mijzelf- als het alleen mag om zwanger te worden. Immers zwanger van de laatste, aftellen tot we weer mogen.
Iedereen, bedankt voor de lieve comments! Heel fijn en ik voel mij alweer iets beter daardoor.
@[verwijderd] idd fijn dat ik een diagnose heb.
@Pimpelmeesje ik heb in januari een gesprek met iemand van de praktijk ( ben de naam even kwijt, maat iets met een p-en.een.hoop.andere.letters
zij en ik kunnen dan 45minuten kletsen hoe k.u.t. het is
Waar ik mij nog meer over verbaas is dat er een forum over seksualiteit is en ik er niks durf te posten.
MΓ‘g het eindelijk...
Dat het net lijkt of ik een forumlid al jaren ken, en het meteen al goed en vertrouwd voelde.
Noem geen namen @[verwijderd] en @Schuurpapier
Dat mijn moeder en/of mijn zusje niet hebben aangeboden om de jongste van de opvang op te halen en naar huis te brengen. Beide hebben een auto, opvang zit letterlijk naast hun huis en ik zit ziek thuis maar kan zometeen 20 minuten enkele reis gaan fietsen.
Diazz Aaah, wederzijds!! Wanneer gaan we wijn drinken? En wanneer ontmoet ik je broer? Hahaha grapje
Schuurpapier Haha, niks grapje! Gaan we allemaal doen
We gaan appen voor een date
Dat ik goed gescoord heb op de NOA toets vandaag waar ik echt heel
nerveus over was
[verwijderd]
Hooyo-shimbir geen idee wat zo'n test inhoud maar goed gedaan!
En ik verbaas me over hoe actief het beheer op een andere pagina ineens is. Sjonge jonge