[verwijderd]
haha ohhh mannen af en toe he
succes dinsdag! Is dat een dagopname of moet je dan langer blijven?
Waar heb jij je over verbaasd vandaag? ๐
Ik ben best wel verbaasd hoe snel dit forum van de grond is gekomen
[verwijderd]
BabyFG een dagopname, moet me vroeg melden en mag eind van de dag weer naar huis gelukkig.
[verwijderd]
Dat het seksualiteit-subforum nog leeg is. Ik dacht dat iedereen nu los zou gaan
[verwijderd] sterkte alvast!
[verwijderd] als t mag is t ineens niet leuk meer
[verwijderd]
Eigenlijk een paar dagen geleden: dat onze zoon zulke geweldige kopstoten kan geven dat mijn neus nu flink gekneusd is... Auw!
Adje ik ook!
Dat me zoontje van net 2 jaar al liedjes aan het zingen is als olifantje in het bos, en baby Shark tutututu, en baby finger where are you.
Dat ik in slaap gevallen ben op de bank en nu een allergische reactie op mijn wang heb van het kussen..
het ziet er niet uit
[verwijderd]
Dat beheer van ZP, na een heel bericht van @[verwijderd], allen reageert met: โWe hebben op jouw verzoek jouw account verwijderd.โ
of.... eigenlijk verbaast me dat helemaal niet
[verwijderd]
Oh ik denk dat beheer heel bewust heeft gekozen om nergens op in te gaan. Niks-zeggen-en-snel-over-laten-waaien-methode.
Dat er in een dag tijd een forum in elaar geknutseld is!
[verwijderd]
Cactusje dat vind ik echt bizar gewoon!
[verwijderd] Dat het seksualiteit-subforum nog leeg is. Ik dacht dat iedereen nu los zou gaan
Dat dacht ik ook! Ik zei net nog tegen Luc: lopen ze eerst te brallen dat ze het over dildo's willen hebben en nu zijn ze nergens te bekennen
- Bijgewerkt
Dat ik me hier al helemaal thuis voel!
Nooit verwacht dat de overgang zo soepel zou verlopen.
[verwijderd]
[verwijderd] mijn grote verbazing was vooral de snelheid. Zaterdagavond 23.00 en binnen drie minuten was mijn account verwijderd. Ze reageren verbazingwekkend snel op mijn berichten. Valt geen slecht woord te zeggen over de snelheid van hun reactie op mijn berichten
dat ik nog eens een vraag in het seksualiteitstopic zou gooien...
#pussy
Nog steeds verbaasd dat mijn jongste dochter met 1,5 jaar al dag en nacht zindelijk is geworden (nu is ze bijna 2 en krijg nog steeds zeer verbaasde reacties van mensen die doorkrijgen dat ze al zindelijk is)