[verwijderd] Niet vandaag, wel afgelopen week. Ik heb op het moment weer erg veel last van mijn nek, dinsdag word ik geopereerd. Eind van de dag krijg ik niets meer uit mijn handen van de pijn en kan ik niet veel meer dan plat liggen. Mijn man is maandag tm vrijdag om 14.00 uur naar huis gekomen onder het mom van "dan kan jij rustig aan doen" en alle dagen is hij om 14.30 op de bank in slaap gevallen en werd wakker als het eten klaar was ๐ uhm voor wie kom je nou naar huis? Voor mij of voor jezelf?
BabyFG [verwijderd] haha ohhh mannen ๐ af en toe he ๐ succes dinsdag! Is dat een dagopname of moet je dan langer blijven?
[verwijderd] [verwijderd] vind ik niet leuk! Hopelijk is het goed gegaan dinsdag. Heb niet alle 257 reacties gelezen ๐ Sterkte!
Elsie89 Dat mijn zoon vanmorgen opeens dronk zonder tepelhoed. Rest van de dag nog 3x gelukt. Wie weet lukt het nog eens helemaal zonder
[verwijderd] BabyFG een dagopname, moet me vroeg melden en mag eind van de dag weer naar huis gelukkig.
Manque [verwijderd] Dat het seksualiteit-subforum nog leeg is. Ik dacht dat iedereen nu los zou gaan ๐คฃ Dat dacht ik ook! Ik zei net nog tegen Luc: lopen ze eerst te brallen dat ze het over dildo's willen hebben en nu zijn ze nergens te bekennen ๐คฃ
Youtan [verwijderd] ik wilde daar eigenlijk allemaal โvieze woordenโ typen ... maar dat is dan ook weer zo kinderachtig ;-)
[verwijderd] Eigenlijk een paar dagen geleden: dat onze zoon zulke geweldige kopstoten kan geven dat mijn neus nu flink gekneusd is... Auw!
Bubblicious Dat me zoontje van net 2 jaar al liedjes aan het zingen is als olifantje in het bos, en baby Shark tutututu, en baby finger where are you.
Klaver Bubblicious van dat laatste liedje krijg ik echt de kriebels, maar mijn dochter vindt het ook geweldig ๐
Luna86 Dat ik in slaap gevallen ben op de bank en nu een allergische reactie op mijn wang heb van het kussen.. het ziet er niet uit ๐
[verwijderd] Dat beheer van ZP, na een heel bericht van @[verwijderd], allen reageert met: โWe hebben op jouw verzoek jouw account verwijderd.โ of.... eigenlijk verbaast me dat helemaal niet ๐
Pilea [verwijderd] Oh ik denk dat beheer heel bewust heeft gekozen om nergens op in te gaan. Niks-zeggen-en-snel-over-laten-waaien-methode.
[verwijderd] [verwijderd] mijn grote verbazing was vooral de snelheid. Zaterdagavond 23.00 en binnen drie minuten was mijn account verwijderd. Ze reageren verbazingwekkend snel op mijn berichten. Valt geen slecht woord te zeggen over de snelheid van hun reactie op mijn berichten ๐