[verwijderd]
Wishfulthinking zijn ze echt in onderhoud ! Dat is ook niet toevallig lijkt me
!
Wishfulthinking zijn ze echt in onderhoud ! Dat is ook niet toevallig lijkt me
!
Verw8 mijn dochter was ook al zo snel zindelijk! Nachtzindelijk na haar 1e verjaardag! Ze vond het altijd reuze interessant als wij naar de wc moesten! Potje stond altijd in de woonkamer.
Het vergt af en toe ook wat van je zelf hoor, want soms is het eenmaal makkelijker als ze gewoon even in de luier plaste dan dat ik in de winkel stond en ze moest plassen.. Maar goed, doorzetten en dan heb je wat
[verwijderd]
nee lijkt mij ook niet toevallig
Verw8 regelmatig op het potje zetten op βvasteβ tijdstippen en dat leuk maken door spelletje (puzzel ofzo) te doen terwijl ze erop zat
Aha ... ja zo heb ik het ook gedaan alleen ben ik iets later met de twee oudsten begonnen. De oudste (net 4 jaar) is ook nachtzindelijk sinds kort en de middelste (net 3 jaar) alleen overdag. Ik zou wellicht nu ook al kunnen beginnen met de jongste (21 maanden), hij vind het ook heel interessant en steekt letterlijk zijn hoofd in de pot . Maar heb daar nog even niet zoveel puf voor. Wacht lekker tot het voorjaar denk ik. Nachtzindelijk zo jong vind ik wel heel bijzonder hoor, daar kan je weinig in stimuleren/sturen lijkt me.
Ik vind mijn man dit weekend woest aantrekkelijk. Open ik net mijn cyclus app snap ik waarom: ovulatie dag Mooi hoe de natuur werkt toch!
Hmm nou lijkt het alsof ik me verbaasde dat ik mijn man woest aantrekkelijk vindt dit weekend. Dat niet hoor, maar ik voel me echt een verliefde puber en dat vond ik wel opmerkelijk haha
De loyaliteit naar elkaar toe en solidariteit die ik zie. Dat vind ik heel erg mooi om te zien. En ook niet alleen klagen, maar ook echt actie komen! Respect!
Dat mijn zoontje een half uur bij mij op schoot heeft gezeten. Normaal wil hij nog geen minuut op schoot zitten omdat hij altijd super druk is en gewoon niet stil kan zitten. Dat was even een geniet momentje die ik heel erg koester!
Dat mijn man vanmorgen een kleine kerstboom voor me meegenomen heeft voor onder de overkapping. En ook nog een leuk kleurtje balletjes om erin te hangen
Dat stempel stiften niet meer van je gezicht af gaan
Het komt zelfs door mijn make-up heen..
Tips zijn welkom
Oh make-up remover werkt gewoon
Bubblicious van dat laatste liedje krijg ik echt de kriebels, maar mijn dochter vindt het ook geweldig
We zitten nu in een heel klein huurhuis, we worden er allemaal kriebelig van, en hebben werkelijk bijna geen plaats (ligt ook aan te grote meubelen voor jn dat huis) dus dit jaar echt maar een mini boompje.
Volgende kerst kunnen we helemaal los.. dan komt er minimaal 1 boom in de woonkamer en 1 in de keuken.. verheug me er nu al op
BabyFG Dat ik nu bijna 19 weken zwanger ben en nog maar 1,7 kilo aangekomen ben
![]()
in tegenstelling tot bij dochter 6 jaar geleden kwam ik elke maand 3 kilo aan ongeveeren was ontzettend bang op herhaling (startgewicht was al hoger ook dit keer). Dus ik heb hoop dat dit goed zal blijven gaan, snoepen doe ik echt wel
Herkenbaar! Hier nu bijna 20 weken zwanger en 1 kg zwaarder. Bij mn dochter al zeker 6 erbij toen en in totaal 25 toen wijdt t maar aan de reserves die er nog aan zitten van haar zwangerschap
Ik zou me er allang niet meer om moeten verbazen maar mΓ‘n, wat kan familie toch heerlijk oordelen en zomaar uit het niets vanalles beginnen roepen dat nergens over gaat. Inclusief oude koeien enzo
Ik verbaas me er meer over dat ik voor de verandering eens mijn mond heb opengetrokken
Ow en over dat ik dat op zp niet wilde delen maar hier wel
[verwijderd] goed dat je je mond hebt open getrokken!
Betsy Danku
Ik schrok er eigenlijk zelf best wel van, was toch een beetje van slag maar het luchtte wΓ©l erg op! Ik wen er wel aan
Lumihiutale babyolie!
Oh spuit 11. Blij dat het gelukt is!
Dat ik best moet wennen aan deze cactus als avatar. Op zp heb ik natuurlijk een andere en denk steeds, wat is dat voor plaatje