[verwijderd] Dat beheer van ZP, na een heel bericht van @[verwijderd], allen reageert met: βWe hebben op jouw verzoek jouw account verwijderd.β of.... eigenlijk verbaast me dat helemaal niet π
Pilea [verwijderd] Oh ik denk dat beheer heel bewust heeft gekozen om nergens op in te gaan. Niks-zeggen-en-snel-over-laten-waaien-methode.
[verwijderd] [verwijderd] mijn grote verbazing was vooral de snelheid. Zaterdagavond 23.00 en binnen drie minuten was mijn account verwijderd. Ze reageren verbazingwekkend snel op mijn berichten. Valt geen slecht woord te zeggen over de snelheid van hun reactie op mijn berichten π
Manque [verwijderd] Dat het seksualiteit-subforum nog leeg is. Ik dacht dat iedereen nu los zou gaan π€£ Dat dacht ik ook! Ik zei net nog tegen Luc: lopen ze eerst te brallen dat ze het over dildo's willen hebben en nu zijn ze nergens te bekennen π€£
Verw8 Nog steeds verbaasd dat mijn jongste dochter met 1,5 jaar al dag en nacht zindelijk is geworden (nu is ze bijna 2 en krijg nog steeds zeer verbaasde reacties van mensen die doorkrijgen dat ze al zindelijk is)
[verwijderd] Verw8 mijn dochter was ook al zo snel zindelijk! Nachtzindelijk na haar 1e verjaardag! Ze vond het altijd reuze interessant als wij naar de wc moesten! Potje stond altijd in de woonkamer. Het vergt af en toe ook wat van je zelf hoor, want soms is het eenmaal makkelijker als ze gewoon even in de luier plaste dan dat ik in de winkel stond en ze moest plassen.. Maar goed, doorzetten en dan heb je wat π
Winter Dat ik gisteren tegen mijn man zei dat de jongens nieuwe joggingbroeken moesten en dat hij net voorstelde om ze vandaag te gaan halen. Op zondag winkelen in de h&m. Dat is iets waar hij normaal gesproken niet naar uit kijkt. En daarna wil hij nog boodschappen doen. Zou ik hem na bijna 10 jaar dan eindelijk een beetje hebben veranderd? π€ ik geniet er maar van π
Verw8 [verwijderd] regelmatig op het potje zetten op βvasteβ tijdstippen en dat leuk maken door spelletje (puzzel ofzo) te doen terwijl ze erop zat. Toen er een eerste plasje βtoevalligβ op kwam, had ze het ontzettend snel door dat dat de bedoeling was π
BabyFG Dat ik nu bijna 19 weken zwanger ben en nog maar 1,7 kilo aangekomen ben π in tegenstelling tot bij dochter 6 jaar geleden kwam ik elke maand 3 kilo aan ongeveer π en was ontzettend bang op herhaling (startgewicht was al hoger ook dit keer). Dus ik heb hoop dat dit goed zal blijven gaan, snoepen doe ik echt wel π π π
Born2bme BabyFG Dat ik nu bijna 19 weken zwanger ben en nog maar 1,7 kilo aangekomen ben π in tegenstelling tot bij dochter 6 jaar geleden kwam ik elke maand 3 kilo aan ongeveer π en was ontzettend bang op herhaling (startgewicht was al hoger ook dit keer). Dus ik heb hoop dat dit goed zal blijven gaan, snoepen doe ik echt wel π π π Herkenbaar! Hier nu bijna 20 weken zwanger en 1 kg zwaarder. Bij mn dochter al zeker 6 erbij toen en in totaal 25 toen π± wijdt t maar aan de reserves die er nog aan zitten van haar zwangerschap π
[verwijderd] Ik ben heel verbaasd hoe ik als een blij ei dit forum als eerste opende vandaag ipv zp en hoe vrolijk ik werd bij het zien van al jullie namen. Het is maar internet, zei ik altijd, en heb jullie nooit irl gezien maar ik moet mezelf inmiddel eerlijk toegeven dat zonder jullie mijn dagelijkse leven wel een tikje saaier zou zijn. Blij dat ik jullie 'ken' en blij met het nieuwe forum! Was er blijkbaar minder nuchter onder dan ik dachtπ€
Madeliefje06 Over hoe erg ik gehecht was aan avatars en handtekeningen. Herken zo weinig gebruikersnamen π£
Hopsatee Madeliefje06 daarom heb ik lekker mijn eigen avatar gehouden grappig dat het zo werkt ik onthoud dus juist namen en ik lees nooit handtekeningen haha
Verw8 Madeliefje06 ja ik βherkenβ mensen ook aan hun handtekening. Maar dat komt vast nog wel goed!!
[verwijderd] Dat er berichten van mij ineens worden verwijderd op zp maar dat mijn onderschrift vooralsnog wordt gedoogd. (Onderschrift is: everthingforthekidsdotnlindutch). Dat onderschrift leek me wel aardige hint.
Madeliefje06 Hopsatee Grappig inderdaad dat dat voor iedereen zo anders is! Jouw afbeelding spreekt me altijd erg aan, dus jij blijft wel hangen π