[verwijderd] Hahaha, voor de mensen hier misschien wel Voor mij niet
Spannendste plek
[verwijderd]
Schuurpapier nou dat nu ook niet meer met dank aan jou
[verwijderd]
iMoeder Haha tot nu hebben we het spannend genoeg in bed.. Of op de bank, of op de trap, of in de douche... Oh wacht, laatst hadden we het wel erg gezellig tijdens een autoritje Voelde me net 16 haha.. Bijna de sloot inrijden en moeten stoppen omdat er een kudde koeien oversteekt, (snel kleding fatsoeneren en beleefd zwaaien naar de boer)
Kom maar op met jouw lijstje @iMoeder !
[verwijderd] Ohh wieeee hahaha
Ik had dit topic gemist dus ik begon bovenaan....mijn eerste gedachte was dat het heel gevaarlijk is om op de snelweg een bj te geven....dus zo spannend ben ik.
[verwijderd]
Durf ik dit te posten?
Mijn vreemdste plek, niet volledig, want dat was onmogelijk, maar wel wat andere dingen onder de tafel.. tijdens de les in een vol klaslokaal terwijl iedereen braaf zat te luisteren naar de uitleg
In een winterefteling blokhut was ook leuk trouwens
[verwijderd] Hahaha, mijn lijstje was op zich best aardig. Recent aan toegevoegd; het invaliden toilet van een lunchroom, de trein, zijn bureau op werk.
Voor degenen die denken, whyyy. Het is niet een kick van mij of zo, zoals mensen dat soms hebben die het leuk vinden dat je betrapt kan worden. Maar meer dat we dan ergens zijn en in de stemming raken en dan moet het ineens NU.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] Als docent zit ik me nu echt af te vragen hoe je moet reageren als je dat ziet! Ik zou geloof ik even te perplex zijn om ΓΌberhaupt te reageren! Als leerlingen met hun telefoon onder tafel zitten te klooien, kun je hun telefoon afpakken, maar ja....
En ik vraag me ook af hoe je dat doet zonder dat iemand het doorheeft!
[verwijderd] jij begint nu voortaan de les met "allemaal handen op de tafel" ?
[verwijderd]
Toch6 Ik snap ineens het doel van die regel van de etiquette!
[verwijderd]
Toch6 Dacht jij dat jij een goed imago had?!
[verwijderd] niet!? Vertel, waarom is mijn imago slecht
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] was tijdens informatica, dus het zicht werd grotendeels geblokkeerd door de toen nog enorme pc's. Docent heeft dus niks gezien
Of nouja... niet laten merken dat hij iets zag, dat kan ook
[verwijderd]
[verwijderd] Ik hou mij net als de belastingdienst niet bezig met de bewijslast.
[verwijderd] Feiten willen we, harde feiten.
Ik zit me nu al heel de tijd af te vragen of het een grapje was of dat ik echt zo'n beeld afgeef hier