Toch6 Ik zit me nu al heel de tijd af te vragen of het een grapje was of dat ik echt zo'n beeld afgeef hier π€π
[verwijderd] Toch6 O jee, dat was echt niet de bedoeling! Sorry! Het was echt een grapje! (Sterker nog: als ik dit werkelijk over jou dacht, zou ik nooit zoiets neerzetten!)
Toch6 [verwijderd] daar ging ik eerst ook vanuitπ maar ging twijfelen of ik misschien gekke praat deed hier wat een bepaald beeld gaf. Want zo avontuurlijk ben ik niet maar hou wel van seks π€ Voel je niet schuldig, ik kan wel tegen een geintje π
Pimpelmeesje Ik ben echt een watje wat dit soort dingen betreft.. het meest spannende was in onze eigen achtertuin.
Rietjesbeker In de duinen (2x) en een keer op een parkeerplaats naast de snelweg (en dan net klaar zijn toen een politieagent aan het raam klopte π€«). Dat zijn toch wel de twee (drie) uitschieters, denk ik zo...
iMoeder [verwijderd] Ik ben wel benieuwd naar jouw lijstje dan. En waar is @Famofthree in deze hele discussie??
[verwijderd] iMoeder haha nouja ik heb wel wat leuke plekken gehad. De laatste interessante plek was een blowjob terwijl we door het centrum van een drukke stad reden op zoek naar een parkeerplek. En in diezelfde stad een kerk in gaan terwijl ik een Lush in had π
iMoeder Tantetil Nou moet eerlijk zeggen dat ik onder het autorijden ook wel gevaarlijk vind. Dus dat heb ik ook nooit gedaan en ben ik niet van plan ook.
Famofthree iMoeder OkΓ©... Ehmmm ik zal eens wat plaatsen noemen.... ππππ. duinen strand in de gang terwijl de kamer vol zat in een mierennest (π³) in een toilet boven op visite bij kennissen,16 mensen zaten in de tuin. in legertent , heel zachtjes terwijl er een aantal andere feestgangers al lagen te slapen op een bank in het zicht wel snachts als mensen echt even naar binnen keken. in een kamer waar ik bleef logeren met een one night stand en naast ons lang nog een stel hetzelfde te doen in de auto , net buiten zicht op de motorkap in het bos in een bijkeuken over de wasmachine geleund.. even vlug voordat er allemaal mensen binnen kwamen( was niet met een vaste partner en ook niet in mijn huis) achter in een bus ( heel vaak we sliepen daar vaker na uitgaan) , Maar nu terwijl feestje nog aan de gang was en ze ons doorhadden dus de bus werd heen en weer gewiegd. tussen 2 deurposten in zodat we niet door een raam te zien waren.... in een steeg met om een hoekje van 100 den mensen die uitgingen. Nu vergeet ik er vast nog wat
Dahlia Oeh ik heb wat aangewakkerd zie ik π Door lichamelijke problemen kan ik helaas niet spontaan seks hebben maar anders was het rijtje in mijn hoofd echt wel "afgewerkt" π