[verwijderd] [verwijderd] Ik hou mij net als de belastingdienst niet bezig met de bewijslast. πππ€
[verwijderd] [verwijderd] was tijdens informatica, dus het zicht werd grotendeels geblokkeerd door de toen nog enorme pc's. Docent heeft dus niks gezien π Of nouja... niet laten merken dat hij iets zag, dat kan ook π€£
Toch6 Ik zit me nu al heel de tijd af te vragen of het een grapje was of dat ik echt zo'n beeld afgeef hier π€π
[verwijderd] Toch6 O jee, dat was echt niet de bedoeling! Sorry! Het was echt een grapje! (Sterker nog: als ik dit werkelijk over jou dacht, zou ik nooit zoiets neerzetten!)
Toch6 [verwijderd] daar ging ik eerst ook vanuitπ maar ging twijfelen of ik misschien gekke praat deed hier wat een bepaald beeld gaf. Want zo avontuurlijk ben ik niet maar hou wel van seks π€ Voel je niet schuldig, ik kan wel tegen een geintje π
Pimpelmeesje Ik ben echt een watje wat dit soort dingen betreft.. het meest spannende was in onze eigen achtertuin.
Rietjesbeker In de duinen (2x) en een keer op een parkeerplaats naast de snelweg (en dan net klaar zijn toen een politieagent aan het raam klopte π€«). Dat zijn toch wel de twee (drie) uitschieters, denk ik zo...