Spannendste plek
[verwijderd] Hahaha, mijn lijstje was op zich best aardig. Recent aan toegevoegd; het invaliden toilet van een lunchroom, de trein, zijn bureau op werk.
Voor degenen die denken, whyyy. Het is niet een kick van mij of zo, zoals mensen dat soms hebben die het leuk vinden dat je betrapt kan worden. Maar meer dat we dan ergens zijn en in de stemming raken en dan moet het ineens NU.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] Als docent zit ik me nu echt af te vragen hoe je moet reageren als je dat ziet! Ik zou geloof ik even te perplex zijn om ΓΌberhaupt te reageren! Als leerlingen met hun telefoon onder tafel zitten te klooien, kun je hun telefoon afpakken, maar ja....
En ik vraag me ook af hoe je dat doet zonder dat iemand het doorheeft!
[verwijderd] jij begint nu voortaan de les met "allemaal handen op de tafel" ?
[verwijderd]
Toch6 Ik snap ineens het doel van die regel van de etiquette!
[verwijderd]
Toch6 Dacht jij dat jij een goed imago had?!
[verwijderd] niet!? Vertel, waarom is mijn imago slecht
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] was tijdens informatica, dus het zicht werd grotendeels geblokkeerd door de toen nog enorme pc's. Docent heeft dus niks gezien
Of nouja... niet laten merken dat hij iets zag, dat kan ook
[verwijderd]
[verwijderd] Ik hou mij net als de belastingdienst niet bezig met de bewijslast.
[verwijderd] Feiten willen we, harde feiten.
Ik zit me nu al heel de tijd af te vragen of het een grapje was of dat ik echt zo'n beeld afgeef hier
[verwijderd]
Toch6 O jee, dat was echt niet de bedoeling! Sorry! Het was echt een grapje!
(Sterker nog: als ik dit werkelijk over jou dacht, zou ik nooit zoiets neerzetten!)
[verwijderd] daar ging ik eerst ook vanuit maar ging twijfelen of ik misschien gekke praat deed hier wat een bepaald beeld gaf. Want zo avontuurlijk ben ik niet maar hou wel van seks
Voel je niet schuldig, ik kan wel tegen een geintje