Mijn zoon wordt in december 8. Hij heeft altijd wel een sterk karakter gehad. Maar we konden er altijd wel mee omgaan. Alleen de laatste tijd is het thuis niet gezellig meer. Werkelijk alles wordt door hem ter discussie gesteld en heeft een brutale mond. Waardoor je alleen maar debatten aan het voeren bent met je kind. We hebben al veel geprobeerd, maar overal lijkt ie toch een oplossing voor te hebben zodat we wel moeten antwoorden, of erop in moeten gaan. Ik word er nu chaggerijnig van en ben opzoek naar nieuwe inzichten. Ik merk dat hij die ook met kinderen heeft. Ik ben vaak buiten met de kinderen en dan hoor ik hem met zn vrienden spelen en soms denk ik van poeh kind wat ben je vermoeiend, moet je nou overal wat van vinden?
Hij is voor de rest echt super grappig, leuk, getalenteerd, slim. Er wordt vanaf de kleuterklas HB geopperd door de juf en ib'er. Maar daar hebben we nooit wat mee gedaan omdat er geen gedragsproblemen waren. Hij zit nu in gr 4 en loopt nog steeds heel erg voor. Heb eind vd maand gesprek met juf, en ben zeer benieuwd hoe hij het in de klas doet.
Is er iemand met ervaring die wat tips heeft om de balans er weer in te krijgen.