[verwijderd]
iMoeder En met alles bedoel ik ook dat hele kleine stukje van binnen wat nog steeds eigenlijk waardering wil, erkenning voor wat ze je aangedaan hebben, credits dat jij je wel als volwassene hebt opgesteld, genoegdoening, inkeer etc etc etc. Je gaat het niet krijgen. Laat het zijn.
Ik vind dit eigenlijk wel ver gaan hoor
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat is niet van toepassing, zeker niet in deze situatie. Ik heb hier eerder wat fratsen gedeeld over hem, en in een ander topic stelde Ysabella voor een apart topic aan te maken met een lijstje voor hem, en gezien er hier meer vrouwen zijn met lastige exen leek een verzameltopic me gewoon handiger dan steeds in losse topics.
Het interesseert me niet of hij die telefoon wel of niet koopt, dat is tussen hem en F en ga ik me niet mee bemoeien. Ik heb er niet om gevraagd, ga me er ook niet in mengen. Hoorde alleen van F wat hij had voorgesteld en deelde mijn verbazing hier, vond het grappig. Meer niet.
Ik werk keihard aan mezelf, aan mijn zelfbeeld en eigenwaarde, dat laat ik zo'n mafklapper niet meer beïnvloeden. Die tijd ben ik wel voorbij hoor! Maar ik kan nog wel verbaasd zijn en even lachen om zijn shit