[verwijderd] ja maar dan maar even een telefoon omdat er een kras op het hoesje zit?
Zoals @Toch6 al zegt; hij wil gewoon bepalen. Hoesje is jouw idee, dus daar dendert hij dan overheen met zijn idee. En geld is gewoon irrelevant voor hem. Hij wil het gevoel hebben dat hij nog wat in de brengen heeft. Ik zou die illusie dus voeden. En als je al wat aan hem vraagt, vraag dan niet wat je echt wil. Want dat levert waarschijnlijk alleen maar een overtrokken tirade op zoals @Deliana met de oplader.
Ik vraag helemaal niks aan mijn ex. Reken nergens op. Gewoon voor mijn eigen peace of mind. En af en toe pas ik ordinaire manipulatie tactieken toe om te de-escaleren. Mijn eigen rust is me echt alles waard geworden, de rest interesseert me geen flikker meer. Ik heb dat allemaal los gelaten voor mij zelf. En met alles bedoel ik ook dat hele kleine stukje van binnen wat nog steeds eigenlijk waardering wil, erkenning voor wat ze je aangedaan hebben, credits dat jij je wel als volwassene hebt opgesteld, genoegdoening, inkeer etc etc etc. Je gaat het niet krijgen. Laat het zijn.