Tantetil Ja hoor dat kan ik wel een keer doen. Al ben ik totaal geen make-up goeroe. Ik doe maar wat. Wel de laatste tijd veel van TikTok geleerd.
Eyeliner gebruik ik bijna nooit. Als ik die gebruik dan de epic liner van NYX, dat is een soort dunne viltstift, geen kwastje want dat kan ik niet. Ik gebruik van die oogpotloden met een klein stifje wat je kan draaien? Als je snapt wat ik bedoel (zo niet dan zoek ik een foto). Die vaag ik dan een beetje uit. Maar ook niet dagelijks.
Foundation gebruik ik ook bijna nooit. Alleen met echt gelegenheden. Ik heb er drie; Teint Idole idd van Lancôme, L’Oréal True Match en Dior Forever Skin Glow. Die laatste is echt 😍😍, ik heb een wat droge huid en daar gaat die heel mooi op. Oogt ook heel natuurlijk en mooie glow. Vind de teint idole zelf iets te dekkend en te poederig op mijn huid, ben niet zo van de matterende foundation.
Mijn normale make-up is een heel klein beetje concealer onder de ogen. Daarna poeder om de zonnebrand af te poederen zodat de rest niet gaat vlekken. Ik ben vrij bleek namelijk, dus gebruik wat bronzer. Daarna beetje contouren dus met contour poeder en bronzer. Beetje blush en highlight. Wenkbrauw potloodje, mascara, klaar.
Qua concealer let ik er echt op dat het hydraterend is. Alles wat matterend is droogt namelijk uit en daar krijg ik enorme lijntjes van die ik zonder concealer helemaal niet heb.