Even een oude topic omhoog halen.
Nieuwe make-up is binnen. 😍 Dus alles uitgebreid bekeken en uitgeprobeerd. Super fijn allemaal.
De eerste poging was niet succesvol. Ik ben nog steeds geen ster in make-up dus ik zal wel iets niet goed hebben gedaan. M’n nieuwe concealer separeerde helemaal (seperated, hoe zeg je dat, dat het helemaal uit elkaar valt op je gezicht en gaat klonteren). Ik helemaal balen natuurlijk. Maar poging twee was wel succesvol.
Ik heb oa gehaald;
-Contour palette van Smashbox, die is echt 😍😍, heel mooi. De contour is mooi koel, en alle andere poeders zijn heel bruikbaar. Mooie highlight en blush ook. Wilde eigenlijk die van Charlotte Tilbury maar 75 euro vind ik van de gekken.
-De nieuwe concealer van Anastasia Beverly Hills, is wat dikker dan ik verwacht had. Lijkt op de bekende Tape shape. Voor mij persoonlijk heb ik niet zoveel dekking nodig en heb meer een voorkeur voor iets wat goed hydradeert zodat het niet cakey word want heb erg droge huid onder m’n ogen.
-Too Faced hydraterende primer. Hangover staat er op. Fijn spul, had wat dikker gemogen. Even uitproberen vandaag hoe het blijft zitten.
-Prism Libre losse poeder van Givenchy. De hype is true, echt prachtig resultaat.
-Butter bronzer van Physicians Formula. Zou een dupe moeten zijn voor Charlotte Tilbury bronzer. Hele mooie bronzer, maar die van CT blijft op m’n wish list staan om ook eens te proberen.
Wat zijn jullie favorieten momenteel?