Ja daar was ik weer. Weer wat dingen geprobeerd de laatste tijd (kan zelf wel TikTok review geval worden geloof ik).
De L’Oreal plumbing tinted serum foundation. Heel dun, vochtinbrengend, komt met een dropper. Licht tot medium dekkend en geeft een mooie glow. Kleur keuze is nog wat beperkt. Ik moet er 2 mengen want de 0,5-2 very light is net wat aan de lichte kant en de 2-3 light is veel te donker voor mij. Misschien als ik wat vaker zelfbruiner heb gedaan dan het dan wel kan. Aangebracht met de Precision Airbrush blender kwast van e.l.f. Normaal ben ik van de beautyblenders maar dit gaat heel mooi met een kwast. Ik vind het mooi. Niet te mat en te dekkend. Dat vind ik zelf niet mooi staan en alles mat vind mijn huid niet leuk.
Ook geprobeerd, de Hydromaniac Tinted Glow hydrator van Urban Decay. Heel mooi, kan niet anders zeggen. Glowy, dewy, prima voor mijn droge huid.
Allebei fijn voor de zomer dus.
Verder nog een poeder en concealer van Kosas die nog moeten binnen komen. De poeder heb ik al in een andere kleur maar voor onder de ogen wil ik een tintje lichter. High hopes voor de concealer. Ik had een heel fijne, goedkope die goed beviel (make up revolution), maar die hebben em veranderd en sindsdien zit die niet mooi meer, is te dik/dekkend. Helaas 😭
Kosas poeder is wel echt heel mooi, blurt een beetje, niet te droog. Echt top.
Ow en de find of the month komt van ….. Shein.
Twee vloeibare contour’s besteld. En eindelijk is de kleur koel genoeg voor mij. Ik heb met bijna alles bronzer en contour dat het erg snel richting oranje op me kleurt, deze niet. In het flesje lijkt het wel grijs bijna, maar het werkt. En de lichtere kleur gebruik ik ipv liquid bronzer.