iMoeder het kost 50 euro voor weinig product, dus ik denk er nog even over na, ook door de wisselende recensies. Wil wel een goede parabenevrije shampoo. Ik had eerst Vichy maar daar wordt het alleen maar slap en vet van.. nog tips?

8 dagen later

Nescio Sorry, vraag gemist. Ik ga weer terug naar dr Organic Henna shampoo als ik door m’n groene Nature Box flessen heen ben. Die bevallen overigens allebei goed.

Van high end shampoo’s heb ik eerlijk gezegd geen verstand. Ik investeer best wat in m’n haar, maar koop altijd goedkopere shampoos.

Ik ben al best een tijdje zoekende naar een fijne moisturizer met goeie SPF. Maar die niet vettig maakt. Heb een tijdje de matterende zone fluïde van Biodermal gebruikt en daar redelijk tevreden over. Maar als je echt gaat make-uppen moet er toch een primer over en ik raak al die stappen zo zat.

Kwam ik er vandaag toch achter dat er ook zoiets bestaat als moisturizing primer met SPF.😱 Echt, mind is blown. 🤯 Als ik wat recensies heb doorgespit gaan we die dus meteen uitproberen!

6 dagen later
    • [verwijderd]

Ik gooi hem even hier in bij gebrek aan een haar topic.

Morgen naar de kapper.. super leuk! Maar ik twijfel heel erg wat te doen.
    Heb heel lang een halflange lob gehad met veel laagjes. Staat lekker vlot. Nu al twee jaar aan het laten groeien en echt weinig mensen vinden lang haar mij leuker staan.. ik zou natuurlijk maling aan de mening van anderen moeten hebben, maar hoe langer mijn haar is, hoe minder vaak ik het los doe, omdat het gewoon teveel haar is.
    Maar aan de andere kant is een snelle staart of knot wel fijn in de babytijd.

What to do.. what to do..

• Dahlia hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] nu met de baby langer houden, over de schouder zeker 🙈

En ik weet dat vrouwen ook voor zichzelf moeten zorgen, ook als ze net moeder zijn maar ik had dus echt geen tijd om mijn haren te doen die eerste periode. Maar ik heb dan ook haarverlies en dun haar na de zwangerschappen dus er moest een bom van spul in om t goed te krijgen. Misschien als je veel en dik(?) haar hebt dat het makkelijker is omdat het al voller valt?

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Dahlia

Ik heb niet perse dik haar, maar wel veel. Tot nu ook nog geen last gehad van haaruitval. De kapper moet het ook altijd uitdunnen en flink lagen erin knippen, anders is het gewoon teveel. ☺
        Ik zat te denken aan ewn schuine gelaagde bob, net boven mijn schouders, zodat er nog wel een staart in kan (met evt speltjes).

• [verwijderd]

Zoiets:

Of

• Dahlia hebben hierop gereageerd.

Hier blijft het voorlopig ook nog op zo'n lengte dat een staart makkelijk kan 😄

• [verwijderd]

Toch6

Snap ik! 😁

Ik heb van kapsels geen verstand, sorry. 🤓

Ik kwam eigenlijk alleen maar mededelen. Dat ik na 10 jaar aan kutten. Eindelijk fatsoenlijk concealer onder m’n ogen kan aanbrengen. Op een manier dat het er normaal uitziet en niet helemaal gaat ‘creasen’ waardoor k er uit zie als een vrouw van 60. Yaayy for me (en met dank aan TikTok). 🥳

[verwijderd] zo heb/had ik t ook meestal maar ik krijg t niet goed voor elkaar in een korte tijd. Lengte is ook altijd te kort voor een stevige staart. Bij mij dan 😉

• [verwijderd]

Dahlia
                Hmm das iets om mee te overwegen..

Ik ga sowieso morgen even de kapster advies vragen.

[verwijderd]
                Ok stap 1; oogcreme. Echt een goeie voedende. Ik heb eentje van Kiehl’s met avocado. Heel duur maar je doet eeuwen met een potje want je hebt maar heel weinig nodig. Alleen onder je ogen doen en inkloppen. Daarna even 5 min wachten.
                Stap 2; geen foundation onder je ogen (gebruik ik zelf helemaal niet, maar als je dat wel gebruikt).
                Stap 3; Een goeie primer, liefst iets waar op staat dat het poriën en lijntje vervaagt en/of speciaal voor ogen.
                Stap 4; Een hydraterende concealer (die van e.l.f is heel goed). Inkloppen met een sponsje.
                Stap 5; geen poeder erover! Wil je het echt graag ‘setten’. Gebruik dan een heeeel klein beetje setting powder en breng dat aan met een vochtige beauty blender. Zachtjes inkloppen tot er geen poeder meer zichtbaar is. Nooit ‘baken’.

Ow edit. En als je echt verkleuring hebt onder je ogen, gebruik dan een heel klein beetje color correcter, voor de concealer. Voor donkere kringen; perzik kleur als je wit bent en oranje voor gekleurde mensen.

• [verwijderd]

iMoeder wat een gedoe. Wordt al moe als ik al die stappen lees 😅
                  Maar ik heb ook niet veel met make up. Doe eigenlijk alleen mascara op, soms eyeliner en mijn wenkbrauwen werk ik dagelijks bij.

een jaar later

Even een oude topic omhoog halen.

Nieuwe make-up is binnen. 😍 Dus alles uitgebreid bekeken en uitgeprobeerd. Super fijn allemaal.

De eerste poging was niet succesvol. Ik ben nog steeds geen ster in make-up dus ik zal wel iets niet goed hebben gedaan. M’n nieuwe concealer separeerde helemaal (seperated, hoe zeg je dat, dat het helemaal uit elkaar valt op je gezicht en gaat klonteren). Ik helemaal balen natuurlijk. Maar poging twee was wel succesvol.

Ik heb oa gehaald;
                    -Contour palette van Smashbox, die is echt 😍😍, heel mooi. De contour is mooi koel, en alle andere poeders zijn heel bruikbaar. Mooie highlight en blush ook. Wilde eigenlijk die van Charlotte Tilbury maar 75 euro vind ik van de gekken.
                    -De nieuwe concealer van Anastasia Beverly Hills, is wat dikker dan ik verwacht had. Lijkt op de bekende Tape shape. Voor mij persoonlijk heb ik niet zoveel dekking nodig en heb meer een voorkeur voor iets wat goed hydradeert zodat het niet cakey word want heb erg droge huid onder m’n ogen.
                    -Too Faced hydraterende primer. Hangover staat er op. Fijn spul, had wat dikker gemogen. Even uitproberen vandaag hoe het blijft zitten.
                    -Prism Libre losse poeder van Givenchy. De hype is true, echt prachtig resultaat.
                    -Butter bronzer van Physicians Formula. Zou een dupe moeten zijn voor Charlotte Tilbury bronzer. Hele mooie bronzer, maar die van CT blijft op m’n wish list staan om ook eens te proberen.

Wat zijn jullie favorieten momenteel?

iMoeder niet!!

Echt letterlijk niks. Ben zo skeer als een beer🤣🤣.

Als ik straks weer wat meer te besteden heb dan ga ik wel ff lekker los denk ik.

Ik zoek nog wel wel een goede wenkbrauw potlood donkerbruin. Ik wilde ook een keer zwart proberen maar volgens mij is dat te hard.

Ik zag wel op Instagram het merk Kosas voorbij komen met mooie resultaten betreft hun concealer en wenkbrauw potlood. Ga daar nog ff naar Googlen.

• [verwijderd]

Louelle81 Ben zo skeer als een beer

Zijn mijn pubers een heel weekend weg, heb ik 2 dagen zonder dat alles skeer is, en dan kom jij er mee.. en bedankt hè? 🤣🤣🤣