[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ysabella ik had vroeger enkel grote aanvallen. In ieder geval zover we weten.
Sevenof9 Als ze echt in dromenland is gaat ze daarna weer verder met waar ze mee bezig is. Gisterenavond bijv. loopt ze de kamer in en halverwege een zin stopt ze met praten en lopen. Ongeveer 5 a 7 seconden later knippert ze een paar keer en gaat ze verder met waar ze mee bezig was. In tussentijd heb ik 3x haar naam geroepen, maar daar heeft ze geen enkele herinnering aan. Soms valt ze stil en weet ze niet meer waar ze mee bezig was. Dan is het wel ‘uh zei je wat’ en dan heb ik haar ook meerdere keren aangeroepen. Alleen de laatste keer komt binnen. Ook heb je het ‘echte’ afgeleid zijn. Ze loopt naar de badkamer en onderweg raakt ze 10x afgeleid door iets anders en is na 10x herinneren nog steeds niet haar ding aan het doen in de badkamer. Vooral dat eerste vind ik vreemd. Herken jij dit op deze manier bij jullie oudste?
1986Lynn zie je het ook zonder motorische bewegingen? Ik heb een paar filmpjes bekeken en dan zie je kinderen met hun handen friemelen of repetitieve grimassen trekken. Dat zie ik hij haar helemaal niet. Ysabella heb jij motorische bewegingen erbij?