- Bijgewerkt
[verwijderd] Als ze echt in dromenland is gaat ze daarna weer verder met waar ze mee bezig is. Gisterenavond bijv. loopt ze de kamer in en halverwege een zin stopt ze met praten en lopen. Ongeveer 5 a 7 seconden later knippert ze een paar keer en gaat ze verder met waar ze mee bezig was. In tussentijd heb ik 3x haar naam geroepen, maar daar heeft ze geen enkele herinnering aan
Dit is echt heel erg herkenbaar. Zoek maar eens op internet, misschien vind je online bij het epilepsie fonds of SEIN wel informatie.
Wat ik nog wel even wil zeggen is dat het een combinatie van beide kan zijn : soms dagdromen soms absences. Iedereen dagdroomt namelijk wel eens. Ik denk dat je eens moet opschrijven hoe die korte momenten gaan en na verloop van tijd bemerk je misschien wel een duidelijk verschil door kleine details.
[verwijderd] heb jij motorische bewegingen erbij?
Ik ben sowieso motorisch niet echt de gene waar je aan kan meten of het daardoor aannemelijk is dat ze last heeft van absences ja of nee. Want ik maak sowieso altijd rare motorische bewegingen overdag. ( laat dingen daardoor vallen etc)
Ik zal het eens aan mijn moeder vragen want dat durf ik je niet te zeggen.