- Bijgewerkt
Pimpelmeesje Wij hadden een deken van 100 euro, serieus geen 1 keer gebruikt... Ja okรฉ we zijn blij dat we die hebben gekocht want het is een ontzettend mooie deken en echt een bewaar iets, maar nee dat gaan we deze keer dus niet doen. Ik zou dus geen dure deken kopen want je gaat snel over op slaapzakken en bij de puckababy kan het kindje er al gelijk in. Let wel even op, als de baby de vaccinatie krijgt mag hij of zij niet in een packababy of slaapzak.
Wij hebben gewoon zelf wieltjes onder de box geplaatst.
Ik had ontzettend veel rompertjes in maat 56, ik wilde gewoon niet elke 3 dagen de rompertjes moeten wassen, ik had vorige week toevallig even op zolder gekeken en had er zoโn 25 stuks. Allemaal onder gespuugd want ze waren helemaal vergeeld. ( hij had koemelk allergie) dus ook allemaal gebruikt.
Voor de eerste week zou ik lange mouwen gebruiken, dus persoonlijk zou ik er zoโn 7 a 8 kopen. Nu heb ik voor N in de kast 10 rompers met lange mouwen en 10 korte mouwen. Alle 10 de rompers zijn wel na 6 dagen gebruikt en vies. ( poep randje of โs ochtends weer eens doorgelekt.)
Ik weet even niet wie, maar iemand zei ja dan kan je de maxicosi op je kinderwagen klikken, babyโs tot en met 6 maanden mogen maar 30 minuten per dag in de maxicosi vanwege de rug , alleen al om die reden hebben wij dus voor een vaste stoel gekozen, wij woonde toen ook in een appartement en zoveel moeite vonden wij het niet. Maar dat is natuurlijk persoonlijk of je het teveel werk vind, daar kan ik niet over oordelen.