Bedankt voor alle tips/ervaringen, ben er zo al redelijk uit π
Lanoline komt in ieder geval op het lijstje π
Dat vind ik dan ook fijner voor billetjes dan sudocreme od.
Wilde ik heel graag, maar gezien de tijd&ruimte zie ik daar in de nieuwe situatie toch maar vanaf. Ik wil wel kijken naar natuurlijke merken wegwerp.
Honkeytonk Commode / sta hoogte Kast vond ik onmisbaar, mijn rug gaat echt kapot van verschonen op de bank.
Wij hebben een ladekast van Ikea staan, staat nu de tv op maar die kan wel een tijdje weg. Dan kunnen we kijken of we het toch fijner vinden, en iig wat spullen kwijt π
Honkeytonk Als je flessen wilt, mam flessen hebben een glazen lijn, heel fijn!
Had al wat merken gezien bij greenjump, maar zal dit merk onthouden dan π wil wel 2 flesjes hebben om achter de hand te hebben, hoewel ik hoop de eerste periode alles zelf te doen weet je maar nooit..
De tripptrapp ga ik ff kijken of het past aan ons tafeltje, we hebben wel 1 plek over aangezien we 2 stoelen plus rolstoel hebben.
We hebben gelukkig wel ruimte buiten het appartement om de wagen ed neer te zetten. Ik ga in de winkel even uittesten welke wagen het fijnst uitgeklapt kan worden en niet te zwaar is. Twijfel nog over cosleeper, vind de snuzpod erg mooi maar als je er echt maar zo kort mee doet is het mss weer zonde (aan de andere kant, kan m daarna natuurlijk weer verkopen).
Op zich zijn de kosten niet echt een probleem, ouders hebben al discussie gehad over wie wat voor ons mag kopen π en dan hebben we zelf ook wel ruimte genoeg om dingen aan te schaffen. En aangezien we dan niet teveel gaan kopen, mag ik van mezelf van die dingen wel mooie versies π maar niet als we het echt niet gaan gebruiken natuurlijk.