[verwijderd]
Frummel grimm of Izombie? En eventueel Lucifer?
Frummel grimm of Izombie? En eventueel Lucifer?
The chilling adventures of Sabrina.
The Order (nieuw)
Grimm!
Frummel teen wolf word echt heel goed hoe verder je in de seizoenen komt. Zou die zeker een kans geven.
Thanks ik ga even kijken naar de series die jullie noemden. Grimm hoorde ik ook al van een vriendin dat die erg goed is, dus ik denk dat ik daarmee begin
Hooyo-shimbir hm.. Ik vond de eerste paar afleveringen echt niet doorheen te komen. Maar als het echt betet wordt dan ga ik het toch nog maar eens proberen!
Nog 2 afleveringen van seizoen 2 van OA te gaan. Wow. Wat een waanzinnige serie, beter dan het eerste seizoen vinden wij!
[verwijderd] zie mijn post hierboven. Blijven kijken hoor!
[verwijderd]
Ja hij is goed hè!
[verwijderd] oh zitten er maar 4 afleveringen in dit seizoen?! Jammer als ik het zo lees . We gaan zeker weer een aflevering kijken hoor. Nog niet aan toe gekomen.
[verwijderd] Nee hoor, acht!
Ik heb het nieuwste seizoen van queer eye weer gekeken. Zitten echt over the top homo's bij, maar ach is altijd wel vermakelijk vind ik. En make overs vind ik altijd leuk!
[verwijderd] oh haha ik dacht dat je de 2e aflevering had gekeken . Gelukkig zijn er meer dan 4
.
Zit nu Dirt te klein kijken, film over Mötley Crüe. Toffe film!
Amy Schumer - Growing! Een feest der herkenning.
Laatst Behind the curve zitten kijken, echt WTF
Hebben jullie enig idee waar je criminal minds kan kijken?
Hij stond toch gisteren op Videoland, maar alle seizoenen zijn nu verwijderd
En het is nog wel mijn favoriete serie
[verwijderd] insatiable: ben ik snel mee gestopt. Vond ik wat saai.
You: leuk!
Bodyguard: leuk maar had ik meer van verwacht.
[verwijderd] ik vond workin moms heel grappig (nu af) soms heel herkenbaar maar uiteraard uitvergroot en over de top. Maar kijkt wel lekker!
[verwijderd] insatiable vond ik wel grappig. You vond ik leuk, die andere heb ik niet gezien